Announcement

Collapse
No announcement yet.

traktor pro, over versterker draaien.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• traktor pro, over versterker draaien.

Beste mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb een reloop digital jockey pro traktror controler aangeschaft en wil graag over mijn versterker draaien. Dit lukt niet. Het programma waar ik op draai is traktor pro. Iemand een idee of ervaring hiermee en weet hoe of waar ik dit moet instellen?

Alvast bedankt!!

Max

Hey Max,

Heb je wel geluid over je computer speakers? heeft deze controller een interface ingebouwd?

Comment

ik kan kiezen, of over de koptelefoon of over de speakers van mijn laptop. dat ligt een beetje aan wat ik instel bij de instellingen. En ja er is een interface ingebouwd.

Comment

Dan moet je de interface van jouw controller instellen. Hierna moet hij de muziek over je versterker sturen ipv over je pc speakers.

Comment

Klopt, In de instellingenmenu van traktor kun je de output routing aanpassen. Hier kan je dan het best aangeven hoe jij het wil hebben. Dus van de pc --->> reloop --->> versterker.

Nu gebruik je de reloop dus als geluidskaart. Deze uitgang gewoon aan je versterken hangen ( op de input van de versterker dus ) en tadaa klaar. Je kan nu gewoon over de versterker spelen.

Comment

Bedankt voor de reacties! maar ik ben er nog niet...
            wat ik kan invullen bij instellingen, output routing is dit: Output monitor & output master, daar kan ik kan 1 out 1 2 out 2 3 out 3 of 4 out 4 kiezen. Na alles geprobeerd te hebben ben ik er nog steeds niet uit... waar kan ik PC --> RELOOP --> VERSTERKER vinden??

Bvd

Max

Comment

ik denk: output master en dan 1- 2.

Comment

gedaan, werkt niet.....
                Iemand anders die me verder zou kunnen helpen:)??

Comment

Heb je ASIO-drivers geinstalleerd? Moet je even doen en dan de deze selecteren in Traktor.

Comment

Versterker aansluiten op je geluidskaart en vervolgend alle master outputs proberen, en onthouden natuurlijk welke het zijn voor de volgende keer. ASIO drivers kun je proberen maar is niet perse nodig.

Comment

het is inmiddels gelukt. Bedankt voor de hulp!!

Comment

Working...
                      X