Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor pro opnemen en effects.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor pro opnemen en effects.

Beste mensen,

daar ben ik weer... Ik heb nog een paar vraagjes met betrekking tot traktor pro. 1 van die vraagjes gaat over het opnemen. Ik heb op youtube opgezocht waar en hoe het moest: onder het FX symbool rechts boven in het programma. Nou is het in mijn situatie zo dat ik daar niks heb staan. Misschien iets met de instellingen te maken? daarnaast zou ik willen weten hoe je meer effects, zoals, reverb flanger etc. kan downloaden of toevoegen. Ik heb er namenlijk maar 3... als iemand ervaring hier mee heeft en mij verder kan helpen hoor ik het graag!!

Alvast bedankt!!

Max

je hebt de LE versie, je zal de pro versie moeten kopen.

Comment

tja. dat is het hem dus juist. Ik heb wel degelijk traktor pro... die kreeg ik namelijk met mijn controler gratis erbij... geinstaleerd etc. maar kan niet opnemen.. iemand anders die misschien weet waar het aan ligt?

Comment

Bij controllers krijg je toch juist een LE versie?
        Correct me if i'm wrong.

Comment

Ik heb begrepen dat bij alle controllers van NI krijg je gratis Traktor Pro erbij. Dit geldt helaas niet voor controllers die niet van NI zijn (maar evt. wel ontworpen voor Traktor). Daar krijg je dan waarschijnlijk de LE versie erbij.
          En de wat goedkopere controllers hebben een LE versie van VDJ of Serato bij zich. Ik heb niet vaak een LE versie van Traktor bij een budgetcontroller gezien. Het zal vast wel voorkomen, denk ik.

Comment

Hij heeft duidelijk de LE versie anders kan je namelijk wel opnemen en heb je meerdere effecten ;)

Alleen Traktor's(NI) eigen controllers krijgen de volledige versies mee als het goed is.
            De controllers van andere merken hebben 9 van 10x een LE versie.

De vraag is dus welke controller heb je?

Comment

als je de pro versie hebt zul je hem eerst moeten activeren via Help - upgrade
              je hebt duidelijk nu nog de LE versie

Comment

Working...
              X