Ik wist niet dat bax ook mac's verkocht... Als je een prijs ergens goedkoper ziet dan dat hij bij bax is dan druk je gewoon op de knop "ergens goedkoper" en krijg je hem voor die prijs of krijg je korting.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
computer en dj set aansluiten op krk
Collapse
X
-
mijn bedoeling is om te gaan produceren via mijn imac dus ik wil juist graag dat mijn dj set en imac van elkaar los staan en niet dat mijn computer eerst door mijn mengpaneel moet voor dat het naar mijn speakers gaat..
is er dus een mogelijkheid om en mijn dj set en mijn imac aansluiten op een geluidskaart die dan weer naar mijn krk speakers gaat?
Comment
-
Originally posted by thomas-dj View Postmijn bedoeling is om te gaan produceren via mijn imac dus ik wil juist graag dat mijn dj set en imac van elkaar los staan en niet dat mijn computer eerst door mijn mengpaneel moet voor dat het naar mijn speakers gaat..
is er dus een mogelijkheid om en mijn dj set en mijn imac aansluiten op een geluidskaart die dan weer naar mijn krk speakers gaat?
Comment
-
Motu heeft hier geluidskaarten voor. Kan je zowel inputs als outputs opzetten en route. Dus dj set output op de input van de motu. Dit route naar master out van de motu zelfde geld voor je iMac. Klaar. Kan je er ook nog andere apparaten eventueel aan hangen.
Als ik me niet vergis kan je er zelfs proccesing mee doen als je de computer eraan hebt hangen.
Comment
Comment