Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek overzetten naar Itunes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja een hoop nummers zijn in een keer gehalveerd. Weet ook niet hoe het komt want ik heb niks geks gedaan.

Comment

Weer even een kick van dit topic.

Ik zit met een omgekeerd probleem.
      Ik heb heel veel muziek keurig in iTunes gekocht, en op de pc staan.
      Omdat ik zelf geen fan ben van iTunes, laat ik de media (AAC bestanden) exporteren naar een andere map als mp3 bestand. Helaas wordt alle media die iTunes exporteert naar mp3 gelijk omgezet naar een 160kbps file. Aangezien de muziek keurig gekocht is, zou ik toch verwachten dat dit keurig naar een 320kbps file gebeurt, maar helaas. Bijna 1000 nummer, waarvan allemaal 160kbps.
      Weet iemand toevallig een andere manier om de gekochte nummers over te krijgen naar een hogere kwaliteit mp3?

Comment

Ja hoor, gewoon een ander programma gebruiken. Ik weet zo niet welke programma ik hier heb (staat op een andere computer) maar daar kun je zelf instellen hoeveel kbps de mp3's moeten zijn.

Comment

Zou je voor mij na willen kijken hoe dit programma heet? Het grootste gedeelte wat ik heb getest doet toch nog meer afbreuk aan de kwaliteit, ondanks dat het de kpbs verhoogd. Of programma's waarbij het niet mogelijk is om meerdere file's tegelijk te verwerken (1 voor 1 gaat me echt te veel tijd/werk kosten:))

Comment

Working...
          X