Announcement

Collapse
No announcement yet.

BCD3000 Software Probleem.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCD3000 Software Probleem.

Hallo allemaal,

Ik heb de BCD3000 in mijn bezit, eerst op XP gedraaid, geen problemen, toen op Vista daar had ik soms wat problemen maar nu heb ik Windows 7.
    Hij installeert hem wel automatisch, maar er is geen software van Behringer zelf dus ik kan bijvoorbeeld niet met Virtual DJ werken.
    Iemand hier een oplossing voor?
    Hij staat nou een beetje te verstoffen zegmaar :-P
    Alvast bedankt.

Met Vriendelijke Groeten,
    Jelmer Visser.

Windows 7 is nu nog maar een beta-versie en daardoor is hier nog geen bijpassende software of drivers voor beschikbaar.
    Verder zou ik nog even wachten met Windows 7 voordat alle bugs er uit zijn, dus even de kat uit de boom kijken. Zeker voor gebruik waarbij je je niet kunt veroorloven dat een systeem om de haverklap uitvalt.

Comment

Hmm, heb er eigenlijk nog geen problemen mee.
      Misschien moet ik even Dual-Boot gaan draaien ofzo.

Comment

Originally posted by Jelmer View Post
        Hmm, heb er eigenlijk nog geen problemen mee.
        Misschien moet ik even Dual-Boot gaan draaien ofzo.
        Nee, maar het is een experimentele versie. En daardoor is er waarschijnlijk nog geen compabiliteit met bepaalde programma's en functies.

Comment

Oké, ik ga wel even XP Dual Boot draaien denk ik.
          Dan is het probleem ook opgelost ;)
          In ieder geval bedankt voor je reactie's :D

Greetz Jelmer.

Comment

windows 7 zou theoretisch gezien gebruik kunnen maken van de vista drivers ;)

en verders, het is idd een beta dus zou er nog niet alle vertrouwen in hebben qua stabiliteit.

Comment

Tja, als ik de drivers van Vista wil installeren doet ie het niet als Windows zelf de drivers moet configureren zegmaar.
              Ook draai ik 64-bits dus ik denk dat het daarom niet gaat lukken..

Comment

hehe dat is denk ik je grootste probleem ja ;) er zijn alleen 32bits drivers voor de bcd's

Comment

Working...
                X