Announcement

Collapse
No announcement yet.

geïmporteerde cd naar mp3 op itunes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geïmporteerde cd naar mp3 op itunes

daarjuist een vraagje gehad van een vriendin:

"als ge ne cd op uw pc inporteert via itunes...hoe maakt ge daar een mp3 bestand van?"

iemand die het weet, ze zou dit deze avond nog moeten kunnen klaar spelen.

iTunes >> Voorkeuren >> Algemeen >> 3e kopje "Importeerinstellingen" >> Importeer met: ..MP3..

Nu kan je de muziek als mp3 importeren !!

Wil je muziek die al in je bibliotheek staat naar mp3 omzetten gaat dat als volgt (zorg wel dat de bopenstaande stap is uitgevoerd!!):
    iTunes >> Selecteer de nummers >> 'Geavanceerd' >> "Maak versie voor MP3 aan" >> De rest wijst zich vanzelf ;-)

Comment

oké, heb vernomen dat het gelukt is, hartelijk bedankt

Comment

Als ik een cd importeer of ik koop een nummer via Itunes, dan ga ik naar onlangs toegevoegd, klik met rechtermuis op het nummer en kies voor MP3, dan zet hij dat nummer over naar MP3.

Comment

Even een quote uit een ander topic:

Originally posted by Greendiek View Post
          Ik heb heel veel muziek keurig in iTunes gekocht, en op de pc staan.
          Omdat ik zelf geen fan ben van iTunes, laat ik de media (AAC bestanden) exporteren naar een andere map als mp3 bestand. Helaas wordt alle media die iTunes exporteert naar mp3 gelijk omgezet naar een 160kbps file. Aangezien de muziek keurig gekocht is, zou ik toch verwachten dat dit keurig naar een 320kbps file gebeurt, maar helaas. Bijna 1000 nummer, waarvan allemaal 160kbps.
          Weet iemand toevallig een andere manier om de gekochte nummers over te krijgen naar een hogere kwaliteit mp3?
          Met andere woorden, hou er rekening mee dat de kwaliteit niet optimaal is als je deze manier gebruikt. Ik ben nog steeds aan het speuren naar een kwalitatief betere oplossing, maar deze heb ik nog niet gevonden.

Comment

Working...
          X