Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe laptop.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je een tweedehands laptop gewoon goed test voor aankoop een goed bekijkt kan er niet veel mis gaan. Een 700/800 euro is niet veel geld voor een tweedehands macbook hoor...

Comment

Originally posted by Mol View Post
      Ik had in mijn laptop plaats voor 2 harde schijven, de 500GB die erin zat gebruik ik om windows op te draaien en ik heb een 2de laten steken van 1 terra en daar staat mijn muziek op.
      Dat is ook heel handig, alleen zal dat wel weer duurder zijn dan dat je 1 harde schijf erin hebt zitten en een externe harde schijf zou kopen.

Originally posted by dj-drace View Post
      Ik wil wel gaan voor een nieuwe laptop, zeker bij laptops lijkt het me nooit verstandig om voor 2ehands producten te gaan. Daarbij vind ik 7-800 euro neertellen voor een 2ehands macbook een hoop geld.
      Hier ben ik het wel met je eens. Ik zou ook graag een macbook willen, maar dan ben je minimaal 1250 euro kwijt. Een computer/laptop/macbook/etc. zou ik ook niet zo snel 2de hands kopen.

Comment

En daarbij gaat dat gewoon over mijn budget heen. Ik denk dat ik een heel eind ben :)

Comment

Ik denk dat GTA IV goed op je (aanstaande) laptop zou draaien. Ik heb de HP Pavilion G6-1370SD (4ram - i5 2e generatie - 2.50GHz kloksnelheid) en daar draait hij redelijk op. Zit iets in de game dat ik via de normale weg geen goede resolutie kan krijgen, maar via wat aanpassen in het spelbestand gaat dat wel en draait hij gewoon goed. Dat heeft Rockstar Games volgens mij gedaan om de kans op vastlopen grotendeels te voorkomen.
          Maargoed, we zitten hier op het bax-shop.nl forum ;)

Laptop schoonhouden doe ik voornamelijk door gewoon elke 2 weken even te kijken in mijn program files, mijn documenten e.d. dingen die ik niet wil hebben of niet gebruikt heb gaan dan gewoon weg. Goed programma om je computer schoon te houden is: CCleaner.
          Daarin kan je je opstartschema aanpassen, dus dingen weghalen zodat hij sneller wordt, en alle tijdelijke bestanden in een klap verwijderen.

Comment

Ik dacht zelf meteen aan een Macbook PRO.. Waarom? Ik heb zelf een aantal jaar een Asus gehad, waarmee ik een Denon DN-HC5000 controller mee gebruikte en een geluidskaart van Traktor. Maar steeds bleef het programma vast hangen of schokken.

Na lang zoeken naar laptops, informatie inwinnen heb ik toch een overschakeling naar een Macbook PRO gemaakt. Het was een stuk boven mijn budget, maar alles werkt nu énorm naar behoren. Je hoort mij in ieder geval nooit meer klagen.

Dus ik beveel je eigenlijk toch een Macbook PRO. Ik zelf heb een 13'' en dan de versie voor het retina scherm. Prima grote om mee te draaien.

Comment

Het enige probleem van alle leuke dingen van Apple is dat ze zo duur zijn ;)

Comment

Ik zou toch even doorsparen voor een echt goede laptop als het even kan is een MacBook Pro natuurlijk een hele goede keus. Qua versie zou ik dan voor een 15" versie gaan, ik heb zelf nu ook een 15" MacBook Pro en het bevalt me veel beter als de 13" die in ervoor had. Het nadeel is wel dat de 15" versie duurder is.

Het enige probleem van alle leuke dingen van Apple is dat ze zo duur zijn
                Klopt, maar ze zijn het zeker waard. De combinatie iPhone 5 + MacBook Pro 15 is geweldig!

Comment

Kijk ook even goed naar de geluidskaart va de laptop. Als er al een goede in zit, dan hoef je die er niet los bij te kopen (tenzij je er al eentje hebt natuurlijk). Een goede geluidskaart in je laptop is namelijk beter dan diezelfde geluidskaart buiten je laptop, met een draadje er aan verbonden, omdat de data dan altijd een langere afstand moet afleggen, en dus een hogere latency heeft.

Comment

Ik heb de traktor audio 2 geluidskaart, dus dat is op zich geen probleem.

In principe kan ik traktor op mijn huidige laptop al aardig draaien, ( op die geluidskaart na dan ) en dat bakbeest is inmiddels al weer 5 jaar oud. Dus ik denk dat ik wel een goede keus maar met de MSI. Daarbij denk ik ook dat ik deze dus binnenkort ga ophalen.

Wat betreft macbook of niet; dat gaat hem voor mij niet worden.
                    Heeft er mee te maken dat ik sowieso een aardig groot scherm wil, minimaal 15" maar toch het liefst 17", en beide vind ik gewoon veel te duur. Als ik al hoor dat gta IV op een laptop met al mindere specificatie's dan deze goed draait, wat op mijn huidige laptop nog niet half het proberen waard was, ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik aardig goed zal zitten.

Iedereen bedankt voor alle reacties!

Comment

En hij is besteld. Morgen ophalen!

Comment

Working...
                      X