Announcement

Collapse
No announcement yet.

VST(i) onoverzichtelijk in Bax-Shop (+Aanvulling & Idee)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VST(i) onoverzichtelijk in Bax-Shop (+Aanvulling & Idee)

Hallo allen,

@Rick, aangezien ik in dit topic het meest bekend ben (en anderen ook in mij) zet ik het hier neer aangezien het meerdere onderwerpen omvat.

Voor mijn doeleinden ben ik op zoek naar diverse VST(i)'s. Het is een zeer al omvattend pakket wat ik zoek en dus zal ik niet specificeren wat ik nodig heb.

Wat mij wel op valt is dat diverse producten in de lijst(en) van de software te vinden zijn. (Dus 1 product in soms wel 3 verschillende lijsten)

Daarnaast kom ik een aantal namen zoals:
    Veangence
    Nexus 2
    Vanguard

allen van ReFX niet tegen

Dune van Synapse is ook een voorbeeld die er niet in staat...

De Rob Papen bundel is bijvoorbeeld nog steeds qua levertijd onbekend?

Of neem Sylenth 1 van Lennar Digital (NL bodem ontworpen) staat er niet in bij jullie.

En zo kan ik wel doorgaan.

Ook qua VST kom ik bepaalde namen niet tegen?

Fabfilter (persoonlijk aangeraden door Armin)?

of Camelspace en Camelphat

Net zoals Microtoniq/Utoniq?

De reden waarom ik dit vraag is omdat velen buitenlandse bedrijven zijn en geen Ideal ondersteunen maar een acceptgiro kaart of Paypal.

Tja, en Paypal doet behoorlijk lastig als het gaat om verifiëren van een account... (in mijn geval wel)

Graag zie ik 3 dingen:
    1 - Zet de producten in de juiste categorie (niet Native instruments komplete in 3 verschillende lijsten)
    2 - Ik mis een paar behoorlijke grote namen op diverse gebieden.
    3 - Misschien is een verdeling van DAW/VST/VSTi als pictogram beter. Je kan zo direct zien wat DAW's zijn, wat effecten zijn (VST) en wat instrumenten zijn (VSTi) die je weer kan onder verdelen in Softsynths/Drum & percussie, Orcheastral, Gitaar/Blaas instrumenten en als laatste: 'Overig'. Denk bij die laatste aan Loopmasters sample CD's of Soundbanks voor bekende VST(i)

Succes!

Veel van deze software wordt alleen maar aangeboden via de ontwikkelaar zelf. Vaak is dat zelfs alleen maar mogelijk via een download. Inderdaad bijvoorbeeld de sylenth1. Deze ontwikkelaars hebben er simpelweg voor gekozen het product alleen op deze manier te distribueren. Dit kan kosten besparen (verpakking, marge van winkels, etc.)

Overigens, de sylenth en plugins van Fabfilter kan je betalen met iDeal. De plugins van Fabfilter kan ik ook erg aanraden.:)

Comment

Klopt 95% van wat je noemt gaat alleen direct.
      Indien je geen creditcard kan meer aanvragen en/of beperking op je Paypal rekening hebt gekregen. Zou ik die problemen eerst oplossen. Zonder Paypal of creditcard gaat het niet lukken deze plugs aan te schaffen. Soms kan je de publisher mailen en verzoeken per IBAN vooruit betalen. Is misschien ook een optie als reguliere betalingsoptie niet mogelijk is.
      Last edited by Raphie; Saturday-10-11-2012, 09:32.

Comment

Het onderverdelen van plugins is een zeer lastige zaak. Want sommige plugins zijn nu eenmaal niet onder één bepaalde categorie te zetten. We proberen hier zoveel mogelijk structuur in te krijgen maar je blijft altijd uitzonderingen houden.

Daarnaast is het inderdaad zo, zoals hierboven aangegeven, dat sommige producten download-only zijn en dus niet via ons verkocht kunnen worden. Dit geldt eveneens voor bepaalde leveranciers van producten die hun producten alleen in eigen beheer verkopen en dit niet via retailers doen.

Verder proberen we zoveel mogelijk recente data te krijgen over prijzen, levertijden en beschikbaarheid, maar

Fabfilter hebben we in het verleden gehad, maar zijn we mee gestopt (in categorie 'uit assortiment' vind je nog wat producten terug).
        Reden hiervan is mij onbekend.

Comment

Weet ik dat ook weer...

Mooi zuur dus...

laat maar open staan voor anderen die nog vragen hebben...

Comment

Working...
          X