Announcement

Collapse
No announcement yet.

proefielwerkstuk geluidsabsorptie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• proefielwerkstuk geluidsabsorptie

Heya! Ik doe mijn proefielwerkstuk ( eindwerkstuk in 6vwo ) over geluidsabsorptie.
    Hierbij zal ik o.a. de mate van absorptie van verschillende materialen bepalen. dit zullen ook gewoon bouwmaterialen zijn zoals enkel/ dubbelglas/ beton/ hout enz.
    Nu wil ik ook studio absorptiemateriaal testen. Ik ben dan vooral opzoek naar materiaal voor de menselijke stem ( 100hz-2000hz). Weet iemand waar ik goedkoop/gratis maximaal absorberend materiaal kan krijgen voor de frequenties van de menselijke stem. Er wordt niets vergoedt door school, en was niet vanplan er veel geld aan uit te geven.

mvg, Robert

Tja, dat spul kost geld: Heb hier wel een paar kleine stukjes liggen maar dat zal te ver weg zijn denk ik.

Comment

Eventueel als je dichtbij Arnhem woont heb ik nog wat absorptie materiaal voor je. Het zal onder andere de menselijke stem kunnen absorberen.

Bij interesse zie ik wel een PM verschijnen...

Comment

ah thanks voor de responses! Als iemand in noordholland voor mij over heeft hoor ik het graag het gaat om 2 vierkante meter

Comment

;)
          Iemand nog 6 vierkant meter voor mij?

Comment

Tja, dat spul kost geld: Heb hier wel een paar kleine stukjes liggen maar dat zal te ver weg zijn denk ik.

Comment

Working...
            X