Announcement

Collapse
No announcement yet.

MaYa44 USB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MaYa44 USB

Hallo,

Ik heb laatst een MAYA44 bij jullie besteld, en nu was mijn vraag hoe ik die moet aansluiten op mijn CDJ-400's. zouden jullie mijn hier bij kunnen helpen?

Ik heb 2 CDJ-400 staan en als mixer een DJM-400.

M.v.g.

Boy

Waarom wil je eigenlijk je Maya 44 aansluiten op je CDJ-400's? Ik zie het doel hier niet echt van, wat wil je precies bereiken?

Comment

Ik denk dat hij via die geluidskaart op wil nemen?

Comment

Ja sorry, ik wil graag vanaf mijn cdj's via de externe geluidskaart opnemen, de programma's heb ik er wel voor alleen de aansluiting zou ik wat hulp bij willen hebben...?

Boy.

Comment

Je kunt dan beter gewoon je set opnemen via de booth out op je DJ-mixer. Deze sluit je aan met tulp.
          De CDJ-400's sluit je dan aan op je mixer.

Comment

Oke, en vanuit de mixer gaat ie dan naar die geluidskaart? ik heb namelijk 8 tulps in me MAYA44, 4 anoloog in en 4 analoog uit, moet ik die daar dan wel voor gebruiken?

Comment

Je gebruikt vanuit je booth uitgang de analoge ingang. En in je software selecteer je dan deze ingangsbron. ;)

Comment

Welk programma is daar het best geschikt voor om zo je set op te nemen?

Comment

Probeer het met Audacity. Ideaal programma. Maar je had toch zelf al software?

Comment

Klopt heb ik ook, maar die worden aanbevolen met die externe geluidskaart dus dacht misschien heb jij een beter alternatief...

Comment

Nouja, als het werkt, en het werkt prima, waarom dan andere programma's zoeken? ;)
                      Let trouwens wel op dan dat je het volume van je mixer nu instelt met de potmeter van je booth out. (Als hier een potmeter voor is.)

Comment

gents,

Ik zoek voor een stukje radio automatisatie (freeware) zonder ASIO ondersteuning een mogelijkheid om twee geluidskaart outputs te hebben die te zien zijn in windows (virtueel). Gaat de Maya 44 hiervoor werken? Of kan je de multiaudio uitsluitend gebruiken met de ASIO driver. Gebruik is op een laptop.

Comment

Vragen over de Maya 44 USB icm Vestax VCI-100

Hoi ,

Ik heb een maya 44 USB besteld die ik voornamelijk voor produceren gebruik en daarnaast djen met de vestax vci 100.
                          Een aantal vragen;

1. Ik heb een goedkoop speaker setje van trust staan waar ik niet helemaal zeker van ben of ik die als output monitors kan gebruiken. De bedrading gebruikt als connectors van die pinnetjes. Zie hier.Is het mogelijk om die te gebruiken op een of andere manier?

2.Aangezien ik wel eens voor vrienden draai over het internet door middel van stereo mix, vroeg ik me af of de maya 44 deze functie heeft. Zodat alles wat je hoort op de pc hoorbaar is aan de luisteraar.

Comment

Je vraag even mee naar hier genomen, dan kan de informatie over de Maya 44 USB centraal blijven en is het handiger op te zoeken. ;)

Comment

Heb even je vragen doorgelezen en naar de foto's gekeken, en tot de volgende conclusie gekomen:

1. Als je deze wil aansluiten op je pc; ja, dat kan. Zorg er voor dat je een 3,5mm jackplug (mini-jack) op de voorste aux aansluit (die groene) en dat de schakelaar ook op line-in staat. Zo zou het geluid direct naar je speakers moeten gaan.

2. Ik denk dat je hiervoor iets als een livestream via internet moet zien te regelen, ik weet niet echt hoe je dat voor elkaar moet krijgen. ;)

Comment

Working...
                              X