Announcement

Collapse
No announcement yet.

nanopad 2 mapping

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nanopad 2 mapping

kan iemand mij de juiste mapping geven voor mijn nanopad 2, in virtual dj 7 voor het cue's, samples, enz.

DJ Hans The Guide

Nu wil ik niet vervelend zijn... maar nu heb je al zó veel topics over Nano-controllers geopend dat je waarschijnlijk zelf het overzicht niet meer kunt bewaren. Voor bijna elke vraag heb je wel een nieuw topic aangemaakt en feitelijk gaat het steeds over het mappen van je controllers in software.

Daarnaast bestaat er naar mijn weten geen standaard mapping voor hotcues en samples in VDJ voor je NanoPad controller, dat zul je allemaal zelf moeten mappen. Hetzelfde geldt voor je plugins en andere software. Daar zijn geen standaard mappings voor.

Je zult dus zelf het een en ander moeten uitzoeken en hier ook laten zien dat je er zelf ook wat aan doet om het op te lossen. Wat heb je zelf geprobeerd, wat lukt er niet, krijg je foutmeldingen, staan je instellingen wel goed? Volg tutorials, experimenteer zelf eens met wat instellingen, lees eens een handleiding.

Ik denk dat de meesten inmiddels zoiets hebben van 'goh, heb je hem weer met zijn Nano-controllers...', dat maakt de drempel om te helpen een stuk hoger voor de meesten. Het forum is er om vragen te stellen, maar dan wordt er wel verwacht dat je zelf ook wat inzet toont.

Comment

Go Rick go...

Comment

okee dan ik ga zelf wel ff kloten en sorry alvast

Comment

Working...
        X