Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maschine software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maschine software

Goedemorgen,

Gisteren heb ik de Nativ Maschine 2 binnen gekregen van bax-shop.
    Nu zag ik dat er 2 cd'tjes met software bijzaten, echter heb ik geen cd-poort, omdat ik de nieuwste macbook heb, en die dat niet meer hebben..
    Weet iemand toevallig of de software ook zo te downloaden is, en je dan gewoon t zelfde resultaat hebt? Ik heb namelijk wel serials.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!

Raymond

Kijk eens op de site van NI. En als het niet lukt zou ik contact opnemen met NI. Kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen om een download te geven.

En als je echt problemen heb. Je kan bij apple de USB super drive kopen.

Comment

Hmm okee, ja om zo een USB super drive te kopen vind ik wel heel overdreven.. Weet toevallig niemand of er zo ergens een download te vinden is? Aangezien ik gewoon een serial heb lijkt me dit geen probleem toch? Helaas kan ik er nog geen vinden.

Comment

Heb de software op een andere manier kunnen installeren en activeren, het blijkt dat nativ geen downloads weggeeft vanwege t feit dat het een te groot bestand is.
        Nu zit ik alleen met het volgende probleem, hoe connect ik mijn Maschine Software met mijn Maschine controller..? Ik kan hier echt niks over vinden, en mijn macbook geeft ook niet aan dat die de controller ziet.
        Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
        Alleen een usb kabel lijkt me zat toch? Midi is hier niet voor nodig lijkt me?

Comment

Op de site kan je gewoon de manual vinden. Ik zou daar eerst eens beginnen met kijken, misschien moet je wel een driver installeren.

Comment

Working...
          X