Announcement

Collapse
No announcement yet.

laptop aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch zou ik zelf een goede Windows 7 pc nemen ( desktop )
    Die Zijn er ook in kleinere formaten gooi er een touch scherm op en gaan maar.

* Voordeel je kan hem altijd uitbreiden.
    * altijd genoeg usb poorten.
    * en is altijd sneller.

( laptops storen bij mij altijd maar ieder zijn ding )

Comment

okee ik ga denk ik toc voor een goeie low budget circa 700 € laptop met minimaal i core 3groote harddisk en een SSD, werkt veel veel snelller en beter, en soepeler denk ik

Comment

Als je een laptop zoek ik dacht bij de mediamarkt voor 600 euro een acer met een i7 processor ! Ik zeg doen :)

Comment

Originally posted by 4panel View Post
          Toch zou ik zelf een goede Windows 7 pc nemen ( desktop )
          Die Zijn er ook in kleinere formaten gooi er een touch scherm op en gaan maar.

* Voordeel je kan hem altijd uitbreiden.
          * altijd genoeg usb poorten.
          * en is altijd sneller.

( laptops storen bij mij altijd maar ieder zijn ding )
          Ik heb daar ook al aan zitten denken, klein formaat desktop met een touch screen + toetsenbord, kan je mooi inbouwen en staat ook netter dan een laptop.
          Dat kan mijn volgende zijn inplaats van een laptop.

Comment

Ja het lig er natuurlijk ook aan hoe je wil gaan draaien met een dj meubel of ... op een tafel die op locatie staat tja dat is de vraag maar idd als je een dj meubel heb dan zou ik inderdaad voor een desktop gaan met touch scherm en toetsenbord :)

Comment

Ik heb een collega die met desktop werkt, werkt nog met BPM.
              Bij het vervoeren ligt zijn scherm plat op zijn mixer, met mousse ertussen en op locatie plaatst hij dat in een soort gleuf en klaar (flightcase op maat gemaakt) wel geen touch screen want zijn pc en scherm is inmiddels al 10 jaar oud en werkt nog met XP.

Comment

er moet wel een SSD kaart inzitten dat werk sneller en vooral soepeler

Comment

Ik ga het knap vinden als jij een laptop kan vinden met een SSD schijf voor onder de 700 euro.

Comment

ik denk het ook niet dan lekker door sparen maar

Comment

Nou dat valt ook wel mee. Voor 700 euro heb je hele leuke laptops. Alleen je hebt er geen 500 gig ssd schijf voor, maar dat lijkt mij ook alles behalve noodzakelijk.

Comment

topic kan verwijderd worden

Comment

Working...
                        X