Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ik heb nu ook traktor pro, en ik wil mijn Hercules Dj Control Instinct, mappen, (mappings toevoegen) kunnen jullie mij helpen, ik heb het al geprobeerd met Learn, maar dat wil niet echt lukken.
En zo is het wel weer genoeg geweest met de zinloze reacties. Indien je problemen hebt met iemands' postgedrag ben ik het eerste aanspreekpunt en ga je niet voor eigen rechter spelen.
Je helpt iemand netjes of je helpt iemand gewoon niet en slaat het topic lekker over.
This is a quick introductory tutorial to the very basics of middi mapping using traktor pro and a keyboard. Next tutorial will be covering some more advance...
Hoop dat het hier mee lukt.
Maar post anders gerust weer een nieuwe vraag. :wink:
ik heb nu ook traktor pro, en ik wil mijn Hercules Dj Control Instinct, mappen, (mappings toevoegen) kunnen jullie mij helpen, ik heb het al geprobeerd met Learn, maar dat wil niet echt lukken.
:p:p:p
Hier heb je een complete mapping die je kunt downloaden:
Je kunt dan altijd nog dit zelf aan je voorkeuren aanpassen.
Ik zelf ben erg nieuwsgierig in hoeverre deze controller te gebruiken is i.c.m. Traktor Pro 2. Ik gebruik nu Scratch (vinyl) maar soms is het wel handig om alleen een kleine controller meer te nemen.
Comment