Announcement

Collapse
No announcement yet.

Software pioneer wego

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Software pioneer wego

Halloo,

Heeft er iemand een lijstje met welke software samengaat met de pioneer wego.

Groetjes
    Bram

Heel simpel. Alle software dat MIDI ondersteunt. Dit hoeft dan niet eens DJ software te zijn zoals Traktor, ook produceersoftware als Ableton zou je ermee kunnen aansturen.

Comment

Okee bedankt, weet jij nog wat namen behalve traktor en virtual dj?

Comment

serato, mixvibes. geen ervaring mee. :)

Comment

Weet iemand hoe ik mixvibes goed instel voor mijn pioneer wego? want er klopt niks van de knoppen, als ik op play druk gaat op de laptop high aan zegmaar

Comment

je kan in een menu kiezen uit verschillende controllers maar de mijne staat er niet bij

Comment

Traktor levert standaard mappings, en ook veel mensen die Traktor hebben maken mappings en delen die dan met anderen die dezelfde controller hebben. Het zou mij niet verbazen als dit ook zo is bij alle andere DJ software. Wat dacht je van even op de site kijken, misschien is er wel een forum wat er bij hoort waar je een mapping kunt vinden? En anders moet je hem zelf mappen, ik ken de software niet, maar gezien je leeftijd kan je vast wel overweg met computers. Er zal in de instellingen vast wel een tabje zijn met het woordje MIDI en/of Mapping erin. Ook kan je op youtube kijken naar een tutorial. Maar hé, dat weet je toch allemaal al?

Comment

Dit is mijn eerste midi controller, dus heb er niet zo veel verstand van:(
                Hoe kan je mappen?

Comment

Gebruik je Mixvibes? Ik kan dat opmaken uit een vorige post. Zo ja, dan kan ik je niet verder helpen, misschien is er iemand op dit forum die dat wel kan, ondertussen zou je ook op youtube kunnen kijken. Simpelweg iets intypen als "Map controller Mixvibes" of iets dergelijks.

Comment

Ja ik gebruik mixvibes. Okee bedabkt voor je hulp ik ga zoeken.

Comment

inmiddels nieuwere versie van mixvibes ultra mixer, hierbij kan je met BOME MIDI VERTALER blijker mappen, heeft iemand ervaring met dit programma?
                      Last edited by blueskyjuniors; Saturday-08-12-2012, 00:18.

Comment

Heeft hier iemand dan een uitgebreide uitleg over mappen bij ultramixer van mixvibes?

Comment

We zijn net een halve dag verder en je vraagt al weer om hulp. Niets mis mee maar we zijn hier allemaal VRIJWILLIG dus niet iedereen staat er dag en nacht voor je klaar om je probleem op te lossen. Als er mensen zijn die je kunnen en willen helpen dan reageren die echt wel vanzelf. Meerdere keren achter elkaar regeren ( binnen de zeg xxxx dagen kick regel ) wekt alleen maar irritatie op.

Maar even van mijn kant uit voor ik me erin ga verdiepen een vraag. Wat heb je zelf al gedaan? Wat lukt wel wat lukt niet? Wat heb je dus al wel geprobeerd?

Zoals al gezegd google is je vriend. Anders even de leverancier waar je het gekocht hebt een mailtje sturen. Wie weet kunnen ze je zo verder helpen.

Comment

Het is niet mijn bedoeling jullie op te dringen, maar ik zit gewoon met veel vragen rondom dit onderwerp.

Ik heb inderdaad al veel op google gekeken, maar ik kan echt bijna niks erover vinden. ook heb ik (via google) een programma gevonden wat een midi vertaler zou zijn, waarmee je dus een map kan maken, maar ook dit blijkt heel ingewikkeld voor me te zijn:(

Ik heb mixvibes nog niet gekocht, gebruik nu de demo, als alles goed werkt met mijn controller ga ik hem zeker kopen.

Comment

Maar waarom wil je dan per se Mixvibes? Ik ken het niet, maar met Traktor is mappen niet zo moeilijk en is dat toch zo, dan zijn er ontelbare tutorials op youtube.

Comment

Working...
                              X