Announcement

Collapse
No announcement yet.

Software pioneer wego

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik wil graag mixvibes omdat je daar afspeellijsten kan maken en dan dat hij automatisch fade en er zit ook gewoon efecten enzo op. OF kan dit allemaal ook bij traktor? Mixvibes vind ik trouwens ook iets fijner werken en eruit zien.
    Inmiddels ontdekt hoe het werkt met virtual dj en afspeellijsten vind dat niet zo handig werken. Maar ik ga er deze week mee oefenen, zodat ik vrijdag en zaterdag misschien met virtual dj ga draaien. Tips over traktor en wellicht mixvibes zijn nog steeds welkom.(niet bedoeld om op te dringen, even om te zeggen dat ik nog steeds geinteresseerd ben in mixvibes en traktor.)
    Last edited by blueskyjuniors; Sunday-09-12-2012, 13:06.

Comment

Met traktor kan je ook afspeellijsten maken. Deze kan je dan ook automatisch laten afspelen. Hier zitten ook effecten in.

Hoe dit met de demo modus zit durf ik niet te zeggen want ik heb alleen de volledige versie en dus nooit met de demo gewerkt.

Of mix vibes fijner werkt durf ik niet te zeggen ook hier nooit mee hoeven te werken.

Comment

Zoals je wellicht weten had ik de virtual dj versie speciaal voor mijn ddj wego. Nu kan ik blijkbaar als gebruiker van deze controller gratis virtual dj upgrade naar virtual dj 7 pro. Daarin kan je ook afspeel lijsten maken. Dus ik ga me heel erg verdiepen en oefenen in virtual dj en laat dus mixvibes (misschien traktor) achter me.

Bedankt voor alle hulp!

Ps. is de update van virtual dj le 8 al uit? zoja, waar kan ik hem vinden? (ik zou hem gratis moeten kunnen downloaden vanwege mijn controller)

pps. zijn er programma's waarmee je een mapping bestand kan maken?
        Last edited by blueskyjuniors; Sunday-09-12-2012, 16:43.

Comment

Contact opgenomen met mixvibes. ze zijn bezig met een update die de ddj ergo en wego ondersteund. afwachten dus. bedankt iedereen voor uw hulp en ik zal de volgende keer minder opdringen, excuses.

Topic kan gesloten worden;) bedankt!

Comment

Originally posted by blueskyjuniors View Post
            Zoals je wellicht weten had ik de virtual dj versie speciaal voor mijn ddj wego. Nu kan ik blijkbaar als gebruiker van deze controller gratis virtual dj upgrade naar virtual dj 7 pro. Daarin kan je ook afspeel lijsten maken. Dus ik ga me heel erg verdiepen en oefenen in virtual dj en laat dus mixvibes (misschien traktor) achter me.

Bedankt voor alle hulp!

Ps. is de update van virtual dj le 8 al uit? zoja, waar kan ik hem vinden? (ik zou hem gratis moeten kunnen downloaden vanwege mijn controller)

pps. zijn er programma's waarmee je een mapping bestand kan maken?
            zo ver ik weet krijg je bij VirtualDJ met een LE versie alleen maar korting voor je update naar pro. maar is alweer vene geleden, dus het zou verandert kunnen zijn. Ook wil een update naar LE 8 niet zeggen dat jij hem ook kan downloaden, omdat hij misschien niet voor jouw controller gemaakt is.

Comment

Originally posted by TomTheMusicFreak View Post
              zo ver ik weet krijg je bij VirtualDJ met een LE versie alleen maar korting voor je update naar pro. maar is alweer vene geleden, dus het zou verandert kunnen zijn. Ook wil een update naar LE 8 niet zeggen dat jij hem ook kan downloaden, omdat hij misschien niet voor jouw controller gemaakt is.

dit stond bij de opmerkingen: Tips of opmerkingen over dit product:
              - werkt ook met Algoriddim's Djay, Native Instruments Traktor
              - VDJ upgrade naar 8 LE wanneer deze uitkomt.

Dus zal denk ik wel moeten kunnen of is dat niet het geval?

Groetjes

Comment

Originally posted by blueskyjuniors View Post
                dit stond bij de opmerkingen: Tips of opmerkingen over dit product:
                - werkt ook met Algoriddim's Djay, Native Instruments Traktor
                - VDJ upgrade naar 8 LE wanneer deze uitkomt.

Dus zal denk ik wel moeten kunnen of is dat niet het geval?

Groetjes
                sorry, heb ik niet gelezen. weet wel dat dat bij mij een keer niet het geval was. maar dat zal per controller verschillen. :)

Comment

Geeft niets. Het is dus voor mij gewoon afwachten.

Comment

Working...
                  X