Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maschine installatie probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maschine installatie probleem

Hallo,

Vandaag de Maschine Groove Production Studio binnengekregen. Snel uitgepakt en de installatie cd gebruikt, instructies gevolgd. De installatie start normaal , na een paar minuten rond hij af en krijg ik het volgende bericht te zien.

Er heeft zich in het installatieprogramma een fout voorgedaan waardoor de installatie is mislukt. Neem contact op met de fabrikant van de software.

Hij installeerd wel het controller editor, service desk en Maschine software maar slaat de database met geluiden dus over.. dan heb ik er vrij weinig aan.

Helpdesk gebeld, die zouden terugbellen, maar niet gedaan..

Ik heb een macbook pro 2.4 Ghz Intel Core i5 met 4gb ram uit zomer 2010.
    Specificaties zijn dus goed voor de Maschine. Ik draai Mountain Lion 10.8.2.

Kan daar het probleem liggen? Ik heb er nog niks over gevonden en op de site van Native Instruments. Voor 10.5 en 6 hadden ze een speciale patch.

Kan iemand mij helpen? anders ben ik bang dat ik hem terug moet sturen en dat zou jammer zijn.

Alvast bedankt!

Jorn

Hoi Jorn,

Gebruik je de installer versie 1.8?

Groeten
    Lasse

Comment

Hoi Lasse,

Op de meegeleverde CD zit versie 1.7.2. Is 1.8 te verkrijgen?
      Ik heb wat dingen geprobeerd i.s.m. de helpdesk van NI.
      Door alle componenten apart te installeren heb ik bijna alles geïnstalleerd. Hij blijft echter vastlopen op de Maschine controller driver. Heb ook al de laatste driver van de site gedownload maar hier ondervindt ik hetzelfde probleem.

Ik heb mij nog niet geregistreerd met het serienummer omdat ik hem dan waarschijnlijk niet meer kan retourneren mocht hij het niet doen. Dus ook nog niet de laatste updates, zou het hier aan kunnen liggen?

Comment

Hoi,

Ja, daar kan het goed aan liggen. Versie 1.8 is uit en die kun je downloaden via het service center. Maar dan moet je inderdaad registreren. Of misschien via de helpdesk van NI zelf. Lijkt me raar dat ze je die dan niet opsturen...

Comment

Working...
        X