Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek in Traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek in Traktor

Hey,

Ben al een tijdje bezig met Traktor, werkt gewoon helemaal zoals het hoort. Maar nu wil ik mijn muziek ook een beetje in de goede volgorde hebben. Op mijn pc heb ik al mijn muziek per catagorie in een mapje. En in elk mapje zit de muziek gesorteerd op datum. Maar bij Traktor kan ik al mijn muziek wel zien per mapje, maar niet gesorteerd op datum. Heeft een van jullie hier een oplossing voor zodat al mijn muziek alsnog op datum wordt gesorteerd?

Alvast bedankt.

Dan moet je selecteren dat Traktor de datum weergeeft, klik op het balkje waar staat welke informatie word weergegeven in de rij, en klik met de rechtermuisknop op die balk. Dan krijg je een hele lijst met mogelijkheden en daar moet dan datum er ook bij staan. Als je dan datum hebt toegevoegd, en je drukt op datum met de linkermuisknop, dan sorteert hij alle tracks op datum, als je nog een keer drukt draait hij het om, ik weet niet of 1 x drukken dan de nieuwste boven is of 2x drukken, dat moet je even zelf uitproberen.

Comment

Die had ik al gevonden, maar alleen datum staat er niet bij. Alleen import date, first seen. En bij beide zijn er maar een paar nummers waar die datum klopt. Er staan heel veel nummers bij waar die datum is: --
      Iemand nog een andere mogelijkheid?

Comment

Working...
      X