Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Software

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar software waarmee ik doormiddel van een playlist muziek kan afspelen. Ik zoek een programma waarbij gebruik word gemaakt van minimaal 2 decks, en een automix functie heeft om de playlist af te spelen van Deck A naar B. (zoals bijvoorbeeld bij rockt-pro DJ)

De software moet op windows draaien en aangestuurd kunnen worden met behulp van een Iphone (via Wifi). Vanaf de Iphone moet minimaal ik dan de automix playlist kunnen aanpassen en volume kunnen regelen.

Tot nu toe heb ik de programma's virtueel DJ en Mixvibes CrossDJ gevonden maar die schieten een beetje te kort bij de automix functie of de aansturing via de Iphone.

Weet iemand misschien nog een programma dat ik hier voor kan gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

TomTomG0

geen idee of je er wat aan hebt, maar misschien is dit ook wel iets om eens naar te kijken?

Comment

Waarom via een iPhone aansturen? Mijn lijkt het als je staat te draaien dat je niet midden in de zaal op je iPhone een playlist aanzet en mee gaat feesten ;-)

Hmm en waarom gaat iedereen zo ontzettend digitaal...
      Geef mij maar gewoon lekker wat cd's en evt. een usbtje met wat muziek op mn Denon cd spelers :)

Comment

Virtual dj kan alles wat je wilt (inclusief iphone app). Op welk gebied schiet dat volgens jou te kort dan?

Comment

Virtual DJ zou dit inderdaad af moeten kunnen handelen ja

Comment

Working...
          X