Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoofdtelefoon voor hardstyle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoofdtelefoon voor hardstyle

hallo mensen.

ik wil graag een hoofdtelefoon kopen om hardstyle te luisteren. ik ga het zelf niet draaien maar gewoon luisteren op mijn telefoon als ik naar school fiets of als ik op de computer zit zeg maar. ik wil een hoofdtelefoon die goed geluidt leverd en ook goede bass heeft. en er ook redelijk uitziet

mijn budget is tussen de 100 en de 180 euro. het mag ook iets minder/meer zijn maar niet te veel.

ik hoop op veel reacties en alvast bedankt.

m.v.g. Hardstyler13

Voor (jou) goede pasvorm, goed geluid en 'er redelijk uitzien':
    Uitproberen !

Comment

Dan beland je al snel in de categorie DJ-hoofdtelefoons, of de Beats by Dr. Dre exemplaren. Maar het blijft een strikt persoonlijke kwestie.

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Beats by Dr. Dre exemplaren.
        Niet voor dat geld.

Comment

Solo HD?

Comment

bedoel je beats solo HD? want ik heb weleens geluisterd bij een paar vrienden die beats solo HD hadden dat was wel mooi geluid maar niet zo'n goede bass. de prijs mag ook maximaal oplopen tot 200 maar echt niet meer.
            ik heb ook wel eens gehoord van dj tiesto hoofdtelefoon maar heb er geen ervaring mee en ken ook niemand die ze heeft.
            misschien hebben jullie zelf ook goede hoofdtelefoons met goede bass. zo ja dan wil ik wel weten welke.

Comment

Tsjah, pak een goede Sennheiser of Pioneer en voor dat geld zit je goed. Beste is gaan luisteren, smaken verschillen. Moet ook lekker zitten neem ik zomaar aan :)

Comment

Ik vraag me af of het niet zonde is om zoveel uit te geven aan een koptelefoon voor je telefoon.
                Een telefoon zal namelijk niet snel het uiterste uit een dj koptelefoon halen, ook zal je niet zo snel subwoofer bassen kunnen verwachten uit een koptelefoon.
                Wat je wel kunt doen is een paar leuke in ear kopen die stop je rechtstreek in je oor en dan hoor je bass goed dat kan haast niet missen :)

Comment

De AKG by Tiesto K67 zou binnen je budget vallen. Heb hier zelf geen ervaring mee, zijn ook vrij nieuwe hoofdtelefoons. Wel weet AKG goed hoe ze hoofdtelefoons moeten bouwen, dus ik heb er wel redelijk hoge verwachtingen van. Maar hoe ze in de praktijk presteren, kun je het beste zelf ondervinden. ;)

Comment

de hoofdtelefoon ga ik ook gebruiken voor mijn stereoinstalatie en voor mijn laptop.
                    jullie hebben goede voorbeelden en bedankt daarvoor al hoop ik wel nog meer reacties te krijgen.
                    mijn ideale hoofdtelefoon moet over mijn oren gaan en zachte kussentjes hebben, de bass moet goed zijn, de muziek zelf moet zuiver zijn, hij moet er redelijk uitzien.
                    nog een keer alvast bedankt voor meer reacties.

Comment

Als het echt over-ear moet zijn kun je eventueel nog kijken naar de Sennheiser PX 360. Die accentueert redelijk in het laag, maar sluit wel goed af. Kussens zijn stevig, maar wel zacht. Is een van de hoofdtelefoons met de kleinste over-ear oorschelpen voor zover ik weet, ziet er dus niet massief en lomp uit, om het zo maar even grof te stellen. ;) Compact, draaibare oorschelpen en inklapbaar. Metalen scharnieren, dus aardig robuust.

Leverbaar in normale en een Bluetooth versie.

Vergeleken met de Bose AIE2 die ik dagelijks op m'n hoofd heb is de PX 360 wat sterker in het laag, drukt iets meer op je hoofd (stevig, maar niet hinderlijk) en is flexibeler en wat meer roadproof. Hij neigt dan ook wat meer naar een DJ-hoofdtelefoon.

Comment

heel erg bedankt ik zal kijken of het iets is.
                        natuurlijk wil ik graag meer reacties

Comment

Je zou eventueel ook nog kunnen kijken naar de Stanton dj pro 2000

Comment

ik heb gekeken en denk dat het misschien wel iets is maar nu vraag ik mezelf af of de hoofdtelefoon of kabels/aansluitingen snel kapot gaan?

Comment

Van de Stanton dj pro 2000? Ik gebruik de koptelefoon nu ongeveer 5 of 6 jaar erg regelmatig, en nu pas beginnen de oorkussentjes te slijten. Deze ga ik nu dus bij bestellen.
                              Zolang je normaal met je koptelefoon omgaat is er eigenlijk helemaal niets mee aan de hand (zoals bij de meeste koptelefoons). Na iedere keer gebruik doe ik hem weer keurig opgevouwen in het bijgeleverde leren tasje (of dat tegenwoordig nog steeds zo is weet ik niet, maar toen ik hem kocht zat het tasje er bij), en zorg er voor dat hij niet klem kan zitten tijdens transport (bovenin een kratje leggen tijdens vervoer).

Het is een koptelefoon die ik ook altijd gebruikte als ik lange stukken met de trein moest om naar muziek te luisteren (o.a. hardstyle). Persoonlijk ervaar ik de klank als aangenaam, met een lichte boost in de lage frequenties (wat ik een lekkere bas vind geven).

Het beste wat je kunt doen is toch even een winkel instappen om te luisteren/kijken. Ik weet niet waar je woont, maar een andere optie is dat er iemand in de buurt woont die toevallig deze koptelefoon heeft.

Succes.

Comment

Working...
                              X