Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoofdtelefoon voor hardstyle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke bedankt.
    ik zal nog even een keer ff kijken naar de stanton dj pro 2000.
    ik zal wel even rodnvragen bij vrienden of zo en in winkels.

Comment

ik heb een vraag.
      weet iemand misschien iets af van de Pioneer HDJ-1500-K?
      ik vind hem wel mooi en vet.
      ik heb hem gezien op de bax shop en wil wel weten hoe die zit en hoe het geluid is?
      hoe vond jij de hoofdtelefoon?

Comment

Originally posted by hardstyler13 View Post
        hoe die zit en hoe het geluid is?
        hoe vond jij de hoofdtelefoon?
        ....
        natuurlijk wil ik graag meer reacties
        GEWELDIG. :?
        Maar he, dat ben ik (of iemand anders).
        Of JIJ hem goed vindt zitten en of ie een goed geluid heeft??
        Dusss, ga hem uitproberen !!
        Google anders op reviews. Vindt je de wereld aan reacties. (Maar kiezen zal je toch echt zelf moeten doen.)
        Last edited by BT-Studio; Wednesday-09-01-2013, 18:36.

Comment

ja dat is waar.

Comment

ik heb even rondgekeken op de bax shop en ik zag de Pioneer HDJ-1500-S DJ.
            dat is die in het zilver. ik wil die kopen maar er hij is nu 175,- euro kan het dat de prijs die doorgestreept staat (256,-) terugkomt en in een keer die moet betalen als ik hem bestel??

Comment

Als je hem besteld ga je de huidige prijs betalen.
              Als daarna de prijs weer omhoog zou gaan geldt dat voor wie hem dan besteld.
              Maar eh, die advies prijzen (256) betaal je nergens hoor. ;)

Comment

bedankt voor het antwoorden. nog 1 laatste vraag. als ik mijn hoofdtelefoon aansluit op mijn stereo is het dan mogelijk dat ik het geluid opblaas als ik hem hard zet?

Comment

Volgens mij heb je geen oren meer voordat je hem opblaas.

Comment

hahah oke dus dat gaat me niet lukken. want ik dacht misschien wel want ik heb nu nog een simpele hoofdtelefoon van 20 euro bij de hema en daarvan heb ik wel heel het geluid opgeblazen. maar dat vind ik niet gek voor die prijs

Comment

Spaar je oren!
                      Eenmaal beschadigd is er geen herstel meer mogelijk.
                      Zou fijn zijn om je hele leven van muziek te kunnen genieten. :)

Comment

Stanton heb ik ook, top dingen hoor

Comment

Ik heb zelf ook de stanton dj 2000 pro. Erg goede hoofdtelefoon voor het geld wat je ervoor betaald. Maar ik heb ook een ultrasone pro 750. Als je dit gaat vergelijken wat eigenlijk niet eerlijk is als je de prijs kijkt. Dan valt de pro 2000 opeens wel erg tegen. Dan kan het schijnbaar dus nog wel beter. Kijk je tot een zeg 100 euro is het wel een erg goede optie.

Comment

Dan zou ik zeker is naar de koss dj100 gaan kijken rond de 90 euro en hij heeft heel goed geluid
                            Ik luister zelf ook hardstyle en kheb zelf.ook de.beats by dre solo hd en ze zijn ny al kapot geluid doet het nog wel maar me kabeltje met ct is al los aan het.gaan en het kussentje van de koptelefoon is eraf ik heb hem ook hier gekocht maarja k denk dat de garantie toch al is verlopen ....koss dj100

Comment

Koptelefoon die bassboosted is is dat in jou budget zeker wel de Numark redwave

Comment

Originally posted by Marketingmaat View Post
                                ook zal je niet zo snel subwoofer bassen kunnen verwachten uit een koptelefoon.
                                Wat je wel kunt doen is een paar leuke in ear kopen die stop je rechtstreek in je oor en dan hoor je bass goed dat kan haast niet missen :)
                                Huh. Ooit zelf de vergelijking gemaakt?
                                Als je een goede ( zeg shure 425 ) neemt en dan heb je toch al een vrij aardige in-ear die niet op maat is. Dan haal je hier echt niet de vroem vroem wapper wapper idee bass uit. Klinken erg netjes en strak dat zeer zeker maar geen vroem vroem whoeper whap whap. Dit doet de iets van minder dan de helft kostende stanton dj 2000 pro nog beter. Klinkt misschien minder mooi en strak maar wel veel dieper en ook luider overkomende lage tonen.

Hoe kan dat dan? Dat is eigenlijk vrij eenvoudig. Een hoofdtelefoon kan een veel grotere driver inbouwen dan een in-ear. Hoe groter de driver hoe makkelijker de lage tonen weer te geven zijn. Dit is natuurlijk globaal genomen want ja er zijn ook erg goed weer gevende in-ear systemen. Neem een custom in ear systeem ( op jou oren gemaakt dus ) met een zeg es2 of es 3 of een stage 2 of stage 3 en je hebt erg leuke laag weer gaven. Maar dan is je budget nog erg aan de korte kant.

Wat je zou kunnen doen is ook nog eens naar de ultrasone dj hoofdtelefoon of pro 550. Misschien minder bekend maar toen ik er naar ging luisteren kwamen ze erg goed uit de test voor mijn gevoel. Ondertussen zelf de ultrasone pro 750. Heel erg fijne hoofdtelefoon. Maar ook de ( beluisterde ) ultrasone pro 550 en de dj hoofdtelefoon van dit merk doen het heel erg mooi voor het geld.

Zelf heb ik een costum in-ear systeem en een shure se 425 als ook een stanton pro 2000 en dus de ultrasone 750 pro. De costum in-ear is echt super maar dat mag ook wel voor dat geld. De ultrasone klinkt toch ook zeer zeker erg netjes en fijn.

Tip van de dag blijft toch ook hier. Ga luisteren. Ga vergelijken.

Comment

Working...
                                X