Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hardstyle maken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardstyle maken?

#Help. Wat heb ik nodig om Hardstyle te maken voor een betaalbare prijs?
    PS: je kan me ook mailen naar TermeulenKaj@hotmail.nl
    Budget rond de 400,-
    Last edited by kajboy3; Wednesday-09-01-2013, 18:42.

Yeah, nog een keer..

Wat je nodig hebt is talent.
    Betaalbaar is alles. (Als je budget groot genoeg is...)
    Ah 400 euro.
    Nou een DAW (Of in iedergeval sequencer) en virtueel instrumenten, (B.v. VSTi)
    En natuurlijk een computer en speakers (of hoofdtelefoon).
    Last edited by BT-Studio; Wednesday-09-01-2013, 19:03.

Comment

Zo iets als, hoeveel geld moet ik uitgeven om goed gitaar te kunnen spelen.

Comment

Ik snap dat je graag snel aan de slag wilt, maar denk eerst goed na voordat je zomaar een topic plaatst. En eentje is genoeg. Wat je nodig hebt? Een computer, software, en boxen. Nu heb je in elk van die dingen goede en slechte kwaliteit. Software kan je met 400 euro wel halen. Maar boxen kan je er dan niet meer bij krijgen. Een computer heb je waarschijnlijk al, aangezien je hier een topic hebt geplaatst.
        Als je naar software gaat kijken, porbeer dan eens wat demo's uit. Mij lijkt het dat FL Studio voor jou goede software is, vanwege de vlakke leercurve, geschikt voor beginners dus. Dan zou je later kunnen overstappen op bijv. Ableton. Goede software, erg uitgebreid, maar het is niet aan te raden ermee te beginnen. Veel te moeilijk.

Comment

Originally posted by BertGitaar View Post
          Zo iets als, hoeveel geld moet ik uitgeven om goed gitaar te kunnen spelen.
          ;) Stel je eens voor wat deze gast
          The world's best finger drummer (reckons MusicRadar) rocks a Korg NanoPad triggering Toontrack's Superior Drummer 2.0 at LIMS 2009

zou kunnen op een Machine....

Comment

Als je 3 topics over hetzelfde onderwerp aanmaakt, betekent dat niet dat je 3x advies krijgt. Je andere topics gaan dus in de prullenbak. Het wekt vooral bij andere forumleden irritatie op als ze je vraag net beantwoord hebben en ze zien ergens anders weer hetzelfde verhaal verschijnen.

Comment

Working...
            X