Announcement

Collapse
No announcement yet.

iTunes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iTunes

Hallo,

Ik heb iTunes gedownload, maar hij kan niks afspelen geen muziek.
    Ik heb al gegoogled maar niks werkt..
    Weet iemand een oplossing?

Nu zal je ons toch meer informatie moeten geven... Krijg je foutmeldingen, is je muziek legaal, speelt hij op het scherm wel af, heb je goede geluidsdrivers geïnstalleerd?

Comment

Dit klinkt echt als "mijn auto werkt niet, weet iemand de oplossing?". Hier kunnen we natuurlijk vrij weinig mee.

Comment

Mijn liedjes zijn legaal, op hetscherm doet hij het ook niet, windows media player en youtube en alles verder doet het allemaal wel. En geen foutmelding.

Comment

Misschien eventjes updaten of opnieuw installeren? Of is dat al gedaan?

Comment

Komt er misschien ook een uitroeptekentje te staan bij de tracks die je probeert? want dan heb je de nummers verplaatst.

Comment

Zoals ik het lees staan er gewoon geen nummers in de bibliotheek van i tunes. Als er geen muziek staat kan je het natuurlijk ook niet selecteren en afspelen.

Ik zou zeggen laad eerst eens even al je muziek in de bibliotheek van itunes.

Comment

Al opnieuw geinstalleerd, geen uitroepteken, en ja er staat muziek in ( ;

Comment

niemand weet een oplossing?

Comment

staat je volume per ongeluk niet dicht?

loopt de track? of blijft de tijd stilstaan?

krijg je als je je mixericoon(dat luidsprekertje en dan op mixer klikken) in de taakbalk opent ook een mixer voor itunes? met daarbij behorende uitslag op de indicatie meter?

Comment

geluid staat open, track loopt niet, staat 00;00 bij.. en hij herkent itunes wel in de mixer, maar zonder geluidsbalkje.

Comment

Hmm, ik heb daar zelf ook last van gehad, bij mij was het probleem opgelost nadat ik opnieuw opstarte. ik heb het idee dat er een conflict ontstaat tussen 2 toepassingen die beide geluid gebruiken en 1 de geluidskaart opeist waardoor itunes er geen gebruik van kan maken

Comment

Ik gebruik de vms4.1, maar als ik dus die loskoppel en ik itunes laat afspelen via de speakers van mijn laptop lukt het wel. maar als ik hem via de vms4 laat afspelen niet...

Comment

staat je vms4.1 als voorkeursapperaat ingesteld bij configuratie/geluid?

Comment

in itunes of waarbij?

Comment

Working...
                              X