Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apple MacBook Pro 13 Inch Met Retina Display

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Apple MacBook Pro 13 Inch Met Retina Display

Hallo iedereen,

Ik ben aan het kijken voor deze laptop: http://www.bax-shop.nl/apple-compute...t-details.html

Ik wil hier graag op zetten,

VDJ
    Traktor
    Serato
    Minecraft
    Internet(games,YouTube,mail etc.)
    Is dit mogelijk met deze laptop?
    Of is er een betere 13 inch laptop?

Dank je wel!

Als je per se Apple wilt en je blijft bij deze prijs, ga dan voor de 15 inch met quad processor en dan zonder retina. Dat retina is leuk en het is fijn voor je ogen, maar daar blijft het dan ook bij. Mja dat is een afweging die je zelf moet maken.

Comment

En wat is dan het verschil kwa processor?

Comment

Ik heb zelf de macbook pro met een retina scherm. Ben er heel erg tevreden over Mooi beeld is lekker snel maar er is wel een nadeel en dat is dat er geen cd speler in zit.
        Maar verder echt een top ding meer dan zijn geld waard.

Comment

Ook zou ik je aanraden om voor 1 software pakket te kiezen als het om cdj, traktor en serato gaat. Kost je minder en kan je je daar volledig op richten. Beter goed met 1 software dan 3x net niet en je gaan vergissen in de software onderling. Ook kan je dan software kiezen die heerlijk aansluit op je controller.

Ook: ga voor een 15 inch. Dan heb je toch al veel meer overzicht. 13 inch is behoorlijk klein. Leuk om te spelen maar met draaien is het vaak toch wel wat handiger om wat meer scherm te hebben. Vooral bij gebruik software.

Comment

Nog beter is natuurlijk een monitor van pakweg 21" erbij kopen, die kosten niet zo veel, evt. 2ehands. Dan heb je echt veel scherm. Echter zit een monitor niet lekker in vervoer, heb je echter nog ruimte zat dan is het een aanrader! Dat retina display heb je dan echter niet nodig...

Comment

Originally posted by hoimijnnaamis View Post
              En wat is dan het verschil kwa processor?
              De 13 inch bezit "slechts" 2 core's, terwijl de 15 inch 4 core's heeft. Dus voor 100 euro meer heb je een groter scherm met een stuk krachtigere laptop.

Kijk, ik heb zelf ook een retina scherm, en het is ook wel erg mooi. Maar ik zou nooit mijn processorkracht of ssd kaart er voor in willen leveren.

Comment

@Ronennieshow,
                het is zo dat ik bij mijn n4 serato en VDJ kreeg (VDJ LE en Serato Intro dacht ik)
                terwijl ik juist met traktor wil werken,

@DJMa5treat,
                een 21 inch beeldscherm is erg groot voor op mijn tafeltje daarom wou ik ook een 13 inch.

@LesterSuvon oke dan moet ik alleen even een nieuwe tafel laten bouwen

Comment

Voor te draaien is 15" net wat makkelijker: welke versie je neemt maakt verder niet veel uit kijk gewoon eens in de winkel o dat retina je de meerprijs waard is.

Comment

Working...
                  X