Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor Timecode doorverkopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor Timecode doorverkopen

Ik wil mijn Traktor Scratch Pro A6 timecode software verkopen, inclusief timecode vinyl en CD's en Audio 6 interface.
    Dit wil ik doen aangezien ik de Audio 10 heb aangeschaft, zodat ik hier verder mee kan draaien.

Is het dan mogelijk om de timecode pakket (incl. software) door te verkopen, zodat die de gehele pakket opnieuw kan installeren? Ik wil Tracktor scratch uiteraard op mijn eigen PC behouden. Kom ik dan niet in de knoei me de key code?

Alvast bedankt! :)

Dat kan niet, de koper kan als jij de software op jou pc houd het zelf niet activeren. Het pakket kan maar 1 keer geactiveerd worden.

Je zult NI dus een mailtje moeten sturen met de vraag of ze de code willen vrijgeven. Zodra ze dat gedaan hebben kan de koper activeren en gebruik maken van het gehele pakket. Jij kunt dan ook nog steeds de software gebruiken, die blijft geactiveerd staan. Je kan de software dan gebruiken totdat je het opnieuw installeert, dan werkt het niet meer.

Comment

yup, of hij moet valsspelen....Maar heb je een losse a10 gekocht? of het pakket..dan heb je toch de software...even backuppen de boel en reinstallen

Comment

Working...
      X