Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB geluidskaart met 3 stereo outputs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• USB geluidskaart met 3 stereo outputs

Goedemiddag,

Ik wil het geluid van player A/B/C op een pc, doorsturen naar elk een aparte fader op een mengpaneel.
    Hiervoor heb ik dus, of 3 geluidskaarten nodig, of een geluidskaart met 3 stereo uitgangen.
    Ik heb reeds 2 stuks Focusrite Scarlett 2i2. Ik zou er één kunnen bijkopen, maar is dat wel de beste oplossing?
    Of zouden jullie een andere USB audio interface adviseren?

Werken met drie audio interfaces tegelijk... ik zou het niet doen.

Dan zou ik eerder kiezen voor een praktische oplossing zoals de ESI Gigaport HD+. 8 mono RCA outputs, uiteraard ook als 4x stereo RCA in te zetten. Lijkt me een stuk makkelijker werken.

Comment

Of elk 5.1 (=6) geluidskaart....

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Werken met drie audio interfaces tegelijk... ik zou het niet doen.

Dan zou ik eerder kiezen voor een praktische oplossing zoals de ESI Gigaport HD+. 8 mono RCA outputs, uiteraard ook als 4x stereo RCA in te zetten. Lijkt me een stuk makkelijker werken.

Bedankt!
        Heb er een besteld zojuist.

Comment

Hoi Rick

Een vraagje :

Heb een paar maanden geleden Numark M6 4-kanaals USB mixer bij jullie gekocht (prima spul hoor). Als ik nu de ESI Gigaport HD+ op mijn PC installeer kan ik dan de players van de SAM Broadcaster elk afzonderlijk naar een kanaal op mijn mixer sturen ?

Greetz
          Ben

Comment

Dat moet wel lukken ja. Dan kun je maximaal 4 players naar je mixer sturen. (Mits je software ondersteunt dat je elk deck aan een aparte USB-audio output kunt koppelen, ken het programma zelf niet zo goed.)

Comment

Working...
            X