Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maschine MK2 + Ableton 9 Midi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maschine MK2 + Ableton 9 Midi

Hoi,

ik heb sinds kort een Maschine MK2 van NI, ik wil deze i.c.m. Ableton 9 gebruiken. ik heb al op de site gekeken van NI, maar ik krijg niet via NI service center de mogelijkheid om de templates voor ableton te downloaden.

weet iemand een mogelijkheid hoe ik de maschine alsnog kan gebruiken als controller voor ableton?

mvg Alejandro

Ik bezit er zelf geen, maar vond dit: http://www.native-instruments.com/kn...+MIDI+Template
    Weet niet of dit iets is

Comment

klopt, die heb ik al gelezen, alleen ik kan in service center de template niet downloaden..

Comment

Je moet (zo te lezen) de sevice centre op de CD installeren (die je bij de mk2 hebt gekregen) en dan Updates > Content Downloads and Updates > MASCHINE Controller Template for Ableton Live 8 and 9

Comment

de service center heb ik al een hele tijd geinstalleerd, ( ook voor andere plugins enz.) maar bij Updates heb ik niet de optie om de controller template te downloaden

Comment

Zou als ik jouw was NI eens mailtje doen met je probleem
            Baat het niet dan schaad het niet

Je zou als het niks word denk ik altijd nog een universeel controlsurface kunnen instellen in ableton, maar dan moet je wel alles gaan toewijzen vrees ik

Comment

Working...
            X