Announcement

Collapse
No announcement yet.

usb hub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• usb hub

Hallo,
    Ik heb een launchpad gekocht maar nu kan ik niet meer alles tegelijk aansluiten (vms4.1 launchpad muis keyboard).
    Dus nu zoek ik een usb hubje, prijs rond de 10 euro, wie weet een goede? (naar 3 tot meer usb's)

Deze heb ik ook in het gebruik, icm een Denon DN HD 2500. Usb gevoed! Ideaal!

Comment

Haalt je apparatuur voeding uit de USB aansluiting? Dan zorg ik zelf altijd dat de hub extra voeding vanuit een stopcontact krijgt. Zo niet, dan is eentje zonder extra voeding ideaal :)

Comment

Vms4.1 is ook los aan te sluiten en dat doe ik ook altijd, en de launchpad haalt het er wel uit. keyboard is ook los aan te sluiten, en natuurlijk de muis die het eruit haalt :p is dat dan een goede?

Comment

Of zijn er nog betere voor die prijs?

Comment

Ik heb geen flauw idee waar jij in twente woont, maar ik kom dit soort USB-hub's gewoon in de plaatselijke supermarkt tegen.
            Er zal toch vast wel een soort van elektrowinkel in de buurt zitten waar ze dit hebben. Zo ingewikkeld is dit nou ook weer niet.

Comment

Er is natuurlijk altijd een prijs/kwaliteit verschil he..

Comment

kijkend naar de revieuws en het feit dat het kÖnig is(zuigt nogal)en onnodig een usb-poort in beslag neemt(dag stroom voor de rest) en 10euro???.... Daar koop je niks voor jongen....30 a35 euro en dan koop een sitecom...met een aparte voeding .En in twnte is er keus wel een dixons of bcc-iets...die verkopen ze gewoon. 10euro koop je 1 kabel voor....

Comment

Oke dankje!

Comment

Wat vind je van deze dan? http://www.sitecom.com/nl/usb-hub-4-port/cn-060/p/11

Comment

Working...
                    X