Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek overzetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek overzetten

Hallo,

Ik wil de muziek wat op mijn huidige laptop overzetten naar een andere laptop die ik dan als back zal gebruiken, het gaat om iets meer dan 41.000 nummers. Ik heb de nummers eerst van de laptop naar een externe HD overgezet en nu wil ik ze van de externet HD naar de reserve laptop overzetten maar ik krijg melding dat er onvoldoende schijfruimte beschikbaar is op iTunes, er is 110 GB meer nodig om de bestanden te kunnen kopieren.
    Het zijn beide laptops van hetzelfde merk en zelfde model (asus) in beide laptops heb ik een extra HD laten steken van 1 terra, windows staat op de originele HD van 500 GB en op de HD van 1 terra staat er niets dus lijkt het mij vreemd dat ik deze melding krijg?

Ik zeg maar wat hoor maar misschien komt het doordat iTunes op de schijf van 500GB staat en daar geen ruimte meer is? Dan zou je iTunes moeten installeren op de andere schijf

Comment

iTunes staat op de schijf van 1 terra?
      Last edited by Mol; Monday-01-04-2013, 21:07.

Comment

Ik ben het opnieuw aan het overzetten en alles loopt nog goed, nog 17.000 nummers te gaan.

Comment

Het overzetten leek geslaagd , Tijdens het downloaden zag ik dat hij de 144 GB downloade, iets meer dan 41.000 nummers, als ik nu iTunes open en ik klik links muziek aan dan zie ik onderaan het venster staan 1908 nummers 15.56 GB dus niet alle nummers staan op de laptop?

Hoe kan ik het best de nummers van mijn huidige laptop kopieren naar de reserve laptop?

EDIT:

Ik heb iets gevonden via google http://www.clickx.be/workshops/11036...en-met-itunes/
          Ik hoop dat het op deze manier lukt.
          Last edited by Mol; Tuesday-02-04-2013, 02:01.

Comment

Ik weet niet hoe jou iTunes ingesteld staat, maar

Zoals dwdw1998 zegt: Normaliter kopieert iTunes het nummer ook nog naar zijn eigen bibliotheek, deze staat meestal op de C-schijf. En die raakt dan snel vol...

Kun je voorkomen door in de settings: 'copy files to itunes music folder when adding to library' uit te vinken.

Comment

Het overzetten is inmiddels geslaagd, het moest lukken want mijn huidige laptop is hetzelfde merk en model en heeft ook een schijf van 500 GB en 1 terra. Maar maandag gaat de laptop naar de winkel omdat ik het niet werkende krijg (traktor en iTunes)

Comment

Working...
              X