Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke gear youtube setup?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke gear youtube setup?

Hallo iedereen,

Ik wil graag op youtube gaan steamen met goede kwaliteit spullen. Ik ben al bekend op bax-shop. Ik heb hier dj gear gekocht en het bevalt me echt!
    Wat ik allemaal al heb gekocht bij bax-shop toen (geluid):
    JB Systems kontrol 2
    2 Devine Artis luidsprekekers (Actieve)
    Ik had ook iets van de vriend van mijn nicht gehad:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Ik weet niet of ik dit ook hier voor kan gebruiken.

Wat ik nodig heb:
    -Mixer (max 50€)
    2 microfoon ingangen
    Usb of iets waar mijn laptop op kan
    1 ingang voor mijn mobiel voor leuke sounds
    2 hoofdtelefoon ingangen
    -2 Microfoons (max 50€)
    -2 hoofdtelefoons (max 50€)
    Software waar ik mee wil werken: dxtory

Ik weet niet of bax iets heeft om mijn xbox 360 beeld te recorden. Want dat kan ook wel handig zijn :).

Ik wil dus net zo iets als dit:
    Nou hier kun je dus zien hoe Timo zijn video's maakt! Over twee dagen zie je hoe Ronald het doet!-------------------------------------------------- Twitter -...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!
    Last edited by twistdj.; Monday-01-04-2013, 19:42.

Een mixer krijg je niet voor 50 euro met de specificaties die jij hier nu oplegt denk ik.
    Voor een microfoon onder de 50 euro kom je op deze uit: http://www.bax-shop.nl/condensator-s...t-details.html
    Hoofdtelefoon: http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdt...t-details.html

En om je xbox op te nemen heb je een HD pvr nodig: http://www.bol.com/nl/p/hauppauge-hd...0000008207016/

Comment

Oke bedankt. Weet je misschien wat die mixer is uit dat filmpje? En wat voor een aansluiting heeft die microfoon?

Comment

Deze microfoon heeft een xlr uitgang, welke betere kwaliteit oplevert.
        De mixer weet ik niet precies, ooit in een bax-shop krantje gezien maar kan het me niet meer herinneren misschien iemand anders?

Comment

Ik meen dat hij deze heeft: behringer-xenyx-1204usb
          Hij was er zelf heel tevreden over zei die tegen mij.

Comment

Originally posted by dwdw1998 View Post
            Deze microfoon heeft een xlr uitgang, welke betere kwaliteit oplevert.
            De mixer weet ik niet precies, ooit in een bax-shop krantje gezien maar kan het me niet meer herinneren misschien iemand anders?
            Klopt, maar goed, in principe zou je ook gewoon met een usb mic kunnen werken. Heeft hij in het begin ook gedaan. Volgens mij deze: behringer-c-1u-usb

Comment

Ik kan dus ook gewoon twee van deze USB microfoons kopen en allebei tegelijk gebruiken op mijn laptop?

Comment

Is er ook nog een audio splitter ofzo, want anders kan ik de hoofdtelefoons niet tegelijk inpluggen. Ik heb dan 2 hoofdtelefoon uitgangen en een voor speakers.

Comment

Waarom wil je eigenlijk 2 microfoons?? Dat heeft toch in principe helemaal geen nut?? Wanneer komt het nou voor dat je met zijn 2en bent? Waarschijnlijk niet vaak, maar dan kan je ook voorlopig gewoon met 1 doen. Ik zou dan eerder dat geld uitgeven aan betere kwaliteit.

Zo'n splitter zullen ze vast wel bij bax hebben maar kon die zo snel even niet vinden. Hiermee haal je overigens wel je kwaliteit achteruit.

Comment

Als ik tijdelijk met een microfoon doe hoef ik ook geen splitter te hebben. Maar voor de tweede hoofdtelefoon heb ik dan wel een splitter nodig want ik heb maar een hoofdtelefoon uitgang op me laptop (zoals bijna elke andere laptop).

Comment

Kan ik deze gebruiken om de audio te splitten? http://www.bax-shop.nl/jack-jack/hq-...t-details.html

Comment

ja die kan je gebruiken daarvoor ja.

Comment

Of deze http://www.bax-shop.nl/jack-jack/ada...t-details.html

Comment

De jack die je in pc of laptop wilt doen is groter. Voor bv in een mixer. Je moet kijken naar een 3.5mm jack naar 2x 3.5mm jack.

Comment

Ja oke als je him in je laptop wilt doen moet je een 3.5 hebben ja

Comment

Working...
                              X