Announcement

Collapse
No announcement yet.

iTunes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iTunes

Hallo,

Is er een mogelijkheid om terug te keren naar een oudere versie van iTunes?
    Op mijn reserve laptop staat nu versie 11 maar ik zou graag de vorige versie gebruiken.

Hoi Jacky,

Ik heb het even voor je opgezocht.
    Het staat op een ander forum.
    Website: http://www.onemorething.nl/community...s-terugzetten/

Ik hoop dat het je lukt!

Comment

Bedankt Rene,

Ik zal dit eens proberen http://forums.macrumors.com/showpost...19&postcount=6
      want een backup heb ik niet omdat er op die laptop nooit een oudere versie heeft gestaan en met versie 11 kom ik er niet uit, nummers zoeken lukt niet, als ik een nieuwe map aanmaak komt hij onder een andere map te staan? ik hoop versie 10.7 te kunnen instaleren.

Comment

Geen dank.

Oke, dan zou je nog even moeten Googlen, er zijn vast sites waar je de oude versies nog kan vinden.

Comment

Ik zal er even mee naar de winkel gaan want ik kom er niet uit.

Comment

Morgen mag ik de laptop naar de winkel brengen waar ze gaan kijken of ze dit kunnen oplossen voor mij, maar nu ik me rot verveel op deze saaie zondag ben ik terug aan het zoeken of ik niet zelf iTunes werkende krijg met traktor.

Ik heb dus opnieuw de laatste versie van itunes gedownload omdat de vorige versie 10.7 niet meer te downloaden is, maar versie 11 is zo'n k*t versie dat ik er niet uit kom.
            Wat ik vreemd vind is dat ik 40.000 legale nummers op mijn harde schijf heb staan en als ik in itunes in de linker kolom klik op "muziek" onder bibiliotheek dan zie ik onderaan het iTunes scherm het volgende staan 1913 nummers, 5,4 dagen 15.60 GB, hij zou toch alle nummers van mijn harde schijf moeten laten zien?

Alle muziek staat op f://itunes/muziek
            In itunes verwijs ik dan ook naar f://itunes/muziek onder de tab bewerken/voorkeuren/algemeen
            Last edited by Mol; Sunday-07-04-2013, 16:56.

Comment

Ik heb iets geprobeerd, ik heb op mijn harde schijf 10 tracks geselecteerd en die manueel versleept naar muziek in de linker kolom van itunes, als ik nu in traktor zoek naar die nummers dan kan hij ze ook vinden, dus de muziek die nu op mijn harde schijf staat zijn nog niet geimporteerd in iTunes en daarmee kan traktor ze dus niet vinden, ik moet die 40.000 tracks toch niet allemaal manueel naar iTunes verslepen, iTunes moet die op de één of andere manier toch automatisch importeren?

En dan nog een vraag, kan ik alle playlisten (mapjes) die ik op mijn huidige laptop heb aangemaakt + de instellingen overzetten naar de back up laptop, of moet ik ook hier alle mapjes opnieuw maken en de muziek daar ook weer handmatig in zetten want dat is een hels kwarwei wat het gaat om een paar duizend nummers
              Last edited by Mol; Sunday-07-04-2013, 16:59.

Comment

Ik weet niet hoor maar is dit niet gewoon 10.7? http://support.apple.com/kb/dl1576

Comment

Ik heb 10.7 al een paar keer gedownload maar hij werkt niet, ik krijg altijd een melding dat het niet werkt omdat het met de nieuwe versie is aaangemaakt?

Ik zie morgen wel wat de winkel kan doen.
                  Last edited by Mol; Sunday-07-04-2013, 20:26.

Comment

Jacky,

Als je je nummers wilt importeren moet je waarschijnlijk de zoekmachine op een andere schijf zetten.

Hij zoekt nu bijvoorbeeld op de C schijf en dat zou je dan bijvoorbeeld moeten veranderen naar de K schijf.
                    Hierdoor zoekt hij vanaf nu alleen de nummers van de K schijf en niet anders. En moet hij dus de 40.000 muzieknummers vinden. Dit probleem heb ik ongeveer een jaar geleden ook gehad, maar dan met virtual dj en traktor.

En over de mapjes, die kun je volgens mij gewoon per USB stick overzetten naar je andere laptop.

Comment

Ik heb geen K schijf?
                      Wat bedoel je met zoekmachine?

Met usb stick zou het inderdaad moeten gaan, nog niet aan gedacht.

Comment

De K schijf was als voorbeeld.
                        Op welke schijf heb jij je muziek staan?

Met de zoekmachine bedoel ik: het programma (ITunes) zoekt ergens. Dat zoeken noem ik de zoekmachine. Deze lokatie (waar hij zoekt) staat in je instellingen. Dit moet je dus veranderen naar je muziekschijf, waardoor hij standaard gaat zoeken op je muziekschijf.

Comment

Alle instellingen staan gelijk zoals op mijn huidige laptop, ook de schijf, daarmee dat ik het vreemd vind dat ik op mijn huidige laptop alles kan vinden als ik zoek in traktor en op de back up laptop niet.

Comment

Maar krijgt hij ook dezelfde schijfnaam op de back-up laptop? Want als het bijvoorbeeld de K schijf op de ene laptop is, moet hij dat 'toevallig' op de ander ook zo zijn.

Comment

Op beide laptops staat de muziek op de harde schijf van 1 terra, die schijf is de F schijf zowel op de laptop die ik wekelijks gebruik als op de back up laptop. Op beide laptops staan de instellingen en verwijzingen naar de schijf hetzelfde, zowel in iTunes als in traktor, daarmee dat ik het vreemd vind dat de ene laptop het wel doet en de andere niet, het enige verschil is dat op de huidige laptop iTunes 10.7 staat en op de back up laptop iTunes 11 maar dat mag geen verschil maken als de instellingen goed staan.

Vreemde zaak, maar we blijven zoeken : http://cdn.imghack.se/images/c9bcdd8...2a8855b621.jpg
                              Last edited by Mol; Monday-08-04-2013, 10:40.

Comment

Working...
                              X