Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor hotcue

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor hotcue

Beste forumleden,
    Ik wil graag hotcue's via traktor programeren en deze via mijn reloop rmp 3a oproepen.
    Nu vroeg ik mij af, moet ik hier traktor 2.0 voor hebben? Ik wil graag de goedkoopst mogelijke optie. Dus misschien kan het ook via een demo versie of andere manier?

Volgens mij maakt het niet uit welke versie je hebt.
    Maar was de demo niet gelimiteerd aan een paar uur gebruik?

Comment

Originally posted by Shark_E View Post
      Volgens mij maakt het niet uit welke versie je hebt.
      Maar was de demo niet gelimiteerd aan een paar uur gebruik?
      Bij mij was het inderdaad ook zo.

Comment

na 30min valt demo uit, en geloof dat je ook niks kan opslaan...

Comment

De naam zegt het al DEMO!

Comment

Ik heb bij een nummer 4 hotcue's opgeslagen, deze vervolgens gekopieerd naar mn usb, en probeer ze op te roepen op mijn reloop rmp3a table top. Ik kan ze echter niet oproepen... iemand enig idee hoe dit kan komen?

Comment

Omdat je Traktor waarschijnlijk niet gebruikt tijdens het draaien?

Comment

Om hotcue's te kunnen programeren moet je traktor op je decks hebben aangesloten?! bij rekordbox hoeft dit niet.... vreemd

Comment

Daarom gebruik je om hotcues in een track te zetten ook rekordbox en geen traktor. De hotcues in traktor kun je alleen in traktor gebruiken.

Comment

ohhhh dacht dat rekordbox alleen met pioneer werkte...
                    Thanks, ga het proberen.

Comment

Het werkt in ieder geval met pioneer, of het ook met reloops werkt zul je moeten testen. Misschien wel, anders gebruik je het programma wat reloop levert?

Comment

Het werkt niet met reloop.... Reloop levert traktor, maar dan kan je alleen hotcue.s gebruiken als je traktor erbij gebruikt.

Comment

Ik volg het al een tijdje en om eerlijk te zijn had ik niet anders verwacht.

Het enigste wat je kan doen is om de cue's op te slaan in traktor.
                          Je gebruikt dan zowel de pioneers als de reloops beide als midi controller.

Maar je zou ze dan zelfs op kunnen roepen zonder ook maar 1 speler eraan te hebben hangen,

Anders is de enigste optie die ik zo kan verzinnen. Koop de zelfde spelers als in de club en klaar. Maar ik gok dat dit niet in het budget zal zitten.

Comment

Reloop heeft ook een soort recordbox achtig iets waarmee je tracks kunt analyseren. Google maar even. De hotcues in traktor kun je alleen in traktor gebruiken inderdaad.

Comment

Working...
                            X