Announcement

Collapse
No announcement yet.

toch weer willen produceren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toch weer willen produceren

Na een lange tijd niet zo bezig te zijn geweest met willen produceren e.d. begint het toch weer te komen dat ik wil gaan produceren.

Na een tijdje gezocht te hebben en ook al wat trial versies geprobeerd te hebben, ben ik uitgekomen bij Cubase. Dit lijkt me de beste optie kwa DAW voor mij. Aangezien het allemaal vrij overzichtelijk is en ik het fijn vind werken. Alleen nu is mijn vraag, ik ben namelijk deze versie tegengekomen: cubase-artist-7 maar in de beschrijving staat dat je hiervoor windows 7 of 8 nodig hebt. Is het ook mogelijk om het op vista te laten draaien? Mijn pc zit namelijk voor de rest allemaal ruim boven de gewenste systeemeisen.

Verder leek mij deze keyboard (m-audio-oxygen-49) het uitgebreidste in deze prijscategorie. of hebben jullie een beter alternatief?

Volgens forums op steinbergs site zou het moeten werken.

Het keyboard is puur afhankelijk wat je er allemaal mee wil doen dus echt advies kan ik je hierin niet geven

Comment

Oke bedankt voor je reactie. Het ging me met namen erom of die cubase pakket op vista ook werkt.

Comment

Working...
      X