Announcement

Collapse
No announcement yet.

audio interface vraag & tips

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• audio interface vraag & tips

Beste producers, deejays, medewerkers van Bax-shop.

Ik heb een vraag, momenteel werk ik met 2 Behringer TRUTH B1030A boxen en een Focusrite 6 USB geluidskaart.

Ik wil graag op zoek naar een nieuwe geluidskaart want ik ben niet tevreden met mijn focusrite 6 geluidskaart, ik heb het gevoel dat deze geluidskaart niet genoeg power en volume uit mijn boxen haalt.

Ik heb al enigzins zitten koekeloeren op de site maar toch vraag ik om wat tips van jullie. Post graag jullie meningen en tips.

Mijn budget ligt tot de 300,-

record, sounds, share, sound, audio, tracks, music, soundcloud

Groetjes en alvast bedankt voor de moeite

Focusrite USB 6? Over welke heb je het dan precies, de Scarlett 6i6? Heb je misschien een webshoplink?

Comment

Excuses, ik zag al dat jullie hem ook niet meer verkopen. Het gaat om de Focusrite saffire 6: http://global.focusrite.com/usb-audi.../saffire-6-usb

Alvast bedankt !

Comment

Hmm, dat is toch een erg toffe audio interface. Wat mis je precies in de geluidsweergave van je luidsprekers? Kun je het in klank beschrijven? Klinkt het wat flets en vlak (een soort van dof), of...?

Comment

Het klinkt dof ja precies zoals je het beschrijft. Misschien ligt het aan de aansluiting/bedrading ? Ik heb beide monitoren nu aangesloten met 2 tulp rood en wit op de audio interface.

Comment

Achterop de B1030A's zitten diverse schakelaars om de klankkleur wat aan te passen (met die horizontale switches). Experimenteer daar eens mee? Misschien ligt het aan de akoestiek van je ruimte, dat ze niet lekker tot hun recht komen. Als ze bijv. in de hoek van je kamer staat, heeft dat invloed op de weergave van je laag.

Comment

Working...
            X