Announcement

Collapse
No announcement yet.

full automix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• full automix

Hallo,

Ik ben opzoek naar een programma wat kan auto-mixen. Nu heb ik virtual dj 7 geprobeerd. Ja hij mixed wel maar klinkt niet echt super. Ik zoek iets wat ook rekening houd met de bpm en niet zomaar fade-out en fade-in toepast. Wie o wie kan mij daar mee helpen?

Mvg,
    Kris

Auto-mix functies klinken in de meeste gevallen beroerd, zeker als het nummers zijn waarbij het BPM niet duidelijk is of waar er grote BPM verschillen zitten. Je zult dus, als je die functie wilt gebruiken, een selectie moeten maken van tracks met een vrij gelijk BPM om te voorkomen dat de software veel moet pitchen om de platen gelijk te krijgen. Veel pitchen = vervorming van het geluid = slechte klank.

Comment

Ookal ben ik het met Rick eens, maar probeer eens MixMeister Pro. Deze software beatlockt en heeft best goede overgangen. Als ik het niet verkeerd heb kan je ook nog overgangen downloaden en er zitten behoorlijk goede bij.

Comment

Hmm Nog even en we hebben geen DJ's meer nodig. ;)

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Hmm Nog even en we hebben geen DJ's meer nodig. ;)
          Haha. Soms zijn er niet voldoende mensen om een DJ neer te zetten. Een kleine discotheek waar ik soms kom heeft ook een DJ booth maar tot 23:00 is er geen DJ en gaat het ook automatisch.

Comment

Working...
          X