Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keuze laptop Traktor Pro 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze laptop Traktor Pro 2

Hoi allemaal, na gestopt te zijn met vinyl en cd's nu de overstap naar digitaal mixen. Ik heb een Reloop Dig. jockey 3 en werk met Traktor. Helaas trekt mijn huidige laptop dit niet meer(Acer Aspire) Op menig forum wordt een Mac geadviseerd, maar dit laat mijn budget niet toe (€600,-). Ik wil de laptop alleen voor mixen gebruiken en het opslaan van muziek/niet gamen. Nu heb ik een aanbod van een Toshiba L850-1UP. I7 processor en 6Gb werkgeheugen voor €599,-. Graag hoor ik van julie of ik hier mee weg kom, want ik heb zelf geen ervaring met Toshiba en neig nu naar HP en Asus volgens verschillende fora. Alvast bedankt!

Daar kom je mee weg. :) (Tja, en op die fora neigt men altijd te adviseren wat ze zelf bezitten :p)

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Daar kom je mee weg. :) (Tja, en op die fora neigt men altijd te adviseren wat ze zelf bezitten :p)
      http://www.native-instruments.com/en...pecifications/
      Helemaal gelijk dat de spullen niet de dj maken;) ik ben ook niet gevoelig voor merken en gelikte uitstraling. Ik wil wel, voor zover mogelijk, voorkomen dat ik vastlopers krijg in een sessie :mad:.. Het "schijnt" dat AMD processoren slechter met Traktor samenwerken dan Intel. O.b.v de systeemeisen ben ik gaan zoeken op Intel Core 2 Duo, maar die laptops komen duurder uit. Ik denk dat deze I7 scherp is (normaal €800,-) maar ik heb geen ervaring met Toshiba.

Comment

Originally posted by DjSaba View Post
        Helemaal gelijk dat de spullen niet de dj maken;)
        Dat is...., als DJen nog een kunst is.

Die I7 doet het prima.
        Last edited by BT-Studio; Saturday-10-08-2013, 15:10.

Comment

Working...
        X