Announcement

Collapse
No announcement yet.

MIDI Mapping werkt niet in Traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MIDI Mapping werkt niet in Traktor

Zoals de titel al zegt: ik heb een MIDI mapping gedownload voor mijn American Audio 14 MXR voor Traktor. Alles lijkt te kloppen op de computer, maar als ik op de play knop (of welke knop dan ook) op de MXR druk, werkt het niet. Gek genoeg lichten de lichtjes van de MXR wel op waar nodig (groen lichtje tijdens afspelen van een nummer). Ook heb ik de MXR gekozen als in- en out-port. Wat te doen?

Vreemd, indien bij ons aangeschaft kun je het beste even contact opnemen met de helpdesk, zodat we eventueel kunnen meekijken in je instellingen. Waarschijnlijk is er iets niet helemaal juist in de mapping.

Comment

De mapping lijkt juist HEEL uitgebreid. Op TraktorBible.com gedownload, de uploader heeft een @americanaudio.com adres. Maar ik zal morgen met jullie bellen, heb hem dan ook een week geleden besteld.

Comment

Het zou natuurlijk ook kunnen dat die mapping is ontwikkeld voor een bepaalde Traktor versie en je wellicht een nieuwere versie moet downloaden via het Service Center, maar daar ben ik niet zeker van omdat ik niet vaak met Traktor werk. ;)

Proberen kan in ieder geval nooit kwaad. :)

Comment

Ik bezat een oudere versie. Toen kreeg ik de melding dat ik moest upgraden om de gedownloadde mappings te kunnen gebruiken. Gedaan, maar niet geholpen dus

Comment

Working...
          X