Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focusrite Saffire Pro-40 Dual unit mode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Focusrite Saffire Pro-40 Dual unit mode

Hoi,

Ik ben aan het overwegen om de saffire pro-40 aan te schaffen, maar er zijn wat dingen onduidelijk.

De Pro-40 koppelen aan een andere interface: Ik wil mijn interface aan andere interfaces kunnen koppelen om het aantal mic inputs te verhogen. Op de Focusrite site staat vooral informatie hoe je dat kan doen met andere focusrite-interfaces. Maar op de Sound on Sound pagina staat dat het niet kan: Focusrite initially told me that two Saffire Pro 40s could be used at the same time, but apparently this is not the case. They are working on multi-unit support, but it’s not yet clear what form this will take or when it will arrive. Is het ook mogelijk om de interface te koppelen aan één van een ander merk? Heeft iemand deze dingen ooit uitgeprobeerd, en kan die er iets meer over vertellen?
    En hoe zit het dan met het word-clock signaal? (de pro-40 heeft geen wordclock in en outputs).

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen die deze interface gebruikt hebben.

Bedankt!

Bax-Shop Link

Sound on Sound Link

Samen met bijvoorbeeld: http://www.bax-shop.nl/converter/beh...t-details.html
    Heb je meer dan 16 in en 16 uit. Dit werkt prima zonder problemen.
    Hoeveel heb je nodig?

Oo ja, hier meer info over dualmode (artikel SOS was van 2009..):
    Last edited by BT-Studio; Monday-26-08-2013, 11:14.

Comment

Working...
    X