Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste producer software?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heej Steven,

Klinkt opzich wel lekker, maar ik zou dat veer geluidje eruit halen, in iedergeval voor de break.

op 0:30 laat je de snare wel heel abrupt inkomen, een paar seconden later komt daar de bas bij, die is iets te overheersend naar mijn idee..

De Break zou ik iets korter laten duren, maar dat is natuurlijk meer een kwestie van smaak.

In het Sax deuntje zit niet echt variatie, het is vrij eentonig, wat opzich niet zo erg is, als je dit opvult met afwisseling in de andere instrumenten.

Veel kritiek, maar afgezien van deze paar dingetjes klinkt t best goednaar mijn idee, alleen wel hoorbaar dat het FL is ;) Alle nummers die daar mee gemaakt zijn hebben min of meer een beetje hun eigen sound.. (Net als nummers die met Reason gemaakt zijn trouwens) Zo zal elk programma dat wel hebben ;)

Comment

Klink wel leuk :) ondanks het niet mijn type muziek is is het wel leuk gemaakt.

Dat veer geluidje is trouwends best irritant na een tijdje... =P
      Ben ook al aardig tijdje bezig met FL, Begint steeds beter te klinken 8) zal als het wat verder is wel posten .

Dat veer geluidje is best irritant na een tijdje =P

Comment

Hehe ja, ik heb ook maar wat gedaan :lol:
        Maar ik hou ervan om die latin-house beat er vollop in te brengen...
        Btw.. Ik heb hier dan niet zo heel veel moeite voor gedaan, maar als ik nou deze edit helemaal goed zou maken, dan ben ik wel ff bezig, kwilde gewoon ff wat laten horen... :wink:
        Maar bedankt voor de opmerkingen!

Adobe audition heb ik al wel is uitgeprobeert, maar das heel iets anders dan FL..

Laten jullie ook maar is wat horen, zou ik wel vet vinden!

P.S.
        2peter,
        Deze edit is ook gebaseerd op de opbouw van een standaard house nr, die is uit measures opgebouwt.. Ik weet niet of je dat kent, maar dat houdt in dat er steeds een aantal maten tussen zit, wanneer er bijvoorbeeld weer wat nieuws bij komt..(bijvoorbeeld dan die snare en bass)
        Als je het tempo insteld op 128 BPM, heb je precies om de 15 seconden een measure :wink:, dit is makkelijk als je hem inmixt op een vorige track..

Comment

Ik ken de measures indd.. ;) maar ik vind ze toch nog erg plotseling, k wil niet direct storend zeggen, maar t valt wel op ;) (ik bedoel btw niet dat je t moment van inkomen zou kunnen veranderen, eerder de kleur / volume van het geluid ;)

Comment

Wij zelf produceren vaak met fruityloops dit is om uit te wisselen een erg goed en handig medium.....

verder heb je software als:
            - Reason
            - ProTools
            - Cubase Sx
            - Logic
            - Madtracker (oude fasttracker in nieuw jasje)
            - Abelton

Comment

Nuendo Natuurlijk :)

Comment

Originally posted by jochanan
                Beste Gast, zou je je even willen aanmelden als bezoeker, dan kunnen we je bij naam noemen.
                Je moet bij forum permissies zodanig zetten dat alleen geregistreerde gebruikers kunnen reageren.

Als je niet weet hoe, ik kan helpen, mits je me vertrouwd en het wilt :P.

Comment

Originally posted by DoubleD
                  Originally posted by jochanan
                  Beste Gast, zou je je even willen aanmelden als bezoeker, dan kunnen we je bij naam noemen.
                  Je moet bij forum permissies zodanig zetten dat alleen geregistreerde gebruikers kunnen reageren.

Als je niet weet hoe, ik kan helpen, mits je me vertrouwd en het wilt :P.
                  Dit speelde bijna een jaar geleden en is inmiddels al opgelost. Toch bedankt voor het aanbod

Comment

Oei sorry, niet gezien :oops:.

Comment

Geen probleem, laten we nu weer ontopic gaan. Ableton, fruityloops en waarschijnlijk cubase komen binnenkort ook in de shop en ter demo in de winkel.

De overige pakketten die genoemd worden ken ik niet echt goed. Zijn er nog pakketten die er sowieso niet mogen ontbreken?

Ook wanneer er nieuwe releases komen mag je dit in dit topic posten.

Comment

Reason zou ik ook zeker derbij doen, is goed voor basslijntjes te maken;). Verder denk ik dat voor mij persoonlijk ableton de beste is, van live sets tot eigen nummer met 1 proggie:D. Sinds 2 dagen geleden verwerk ik ableton in me sets dus wss binnenkort bij de volgende contest: ik met me macbookje en ableton:D

Comment

Bedankt voor de tip, ik ga Reason eens bekijken. Iemand meer ervaring met Reason?

Comment

Logic Express/Pro wordt ook vaak gebruikt alleen is dit voor Apple.

Denk ook eens aan ProTools...wanneer je een Digidesign geluidskaart koopt zit hier ProTools bij. Erg goede geluidskaarten en ProTools werkt ook gemakkelijk.

Comment

Is op het lijstje gezet om eens te onderzoeken!! bedankt.

Comment

Mss nog wat looppakketen te koop stellen, verkoopt ook erg goed(of sample cd's).

Comment

Working...
                                X