Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemen met vms4.1 en google chrome

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemen met vms4.1 en google chrome

    Hallo allemaal,

    Ik heb een tijdje geleden een nieuwe pc gekocht en nu eindelijk weer mijn vms4.1 aangesloten.
    Maar nu heb ik via alles muziek, behalve met google chrome. Dan geeft hij gewoon niks aan. Dat betekent dat zelfs bij je geluidsinstelling (?) geen icoontje staat van google chrome, dat er uberhaupt wel muziek vanaf kan komen.
    Hoe fix ik dit probleem?

  • #2
    Nou?

    Comment


    • #3
      De vms als default audio instellen.

      Comment


      • #4
        Al gedaan..

        Comment


        • #5
          Indien bij ons aangeschaft, contacteer onze helpdesk even. Zal op een of andere manier aan een bepaalde instelling ergens liggen.

          Comment


          • #6
            Zal ik doen!

            Comment


            • #7
              Helpdesk geeft me geen oplossing. Ze willen me niet helpen omdat de vms4.1 bedoeld is om muziek af te spelen op alleen bijgeleverde software. Slechte service vind ik dat..

              Comment


              • #8
                Nooouuuu daar ben ik het niet mee eens.

                Ik heb via collega Bart de mailconversatie er bij gepakt.

                12 december om 17:28u heb je de mail naar onze helpdesk gestuurd. Mijn collega Sander heeft deze mail opgepakt en het volgende verteld:
                Over welke programma’s heeft u het precies? En kunt u bij het configuratiescherm ook de VMS4.1 als standaard apparaat aanvinken?
                Je hebt gereageerd dat het om diverse programma's gaat.

                Reactie van Sander:

                Bedankt voor uw e-mail.
                Gezien de controller wel uitstuurt via de internet explorer zal de controller niet defect zijn. Het zal waarschijnlijk een instelling in de computer zijn.
                Als u een printscreen van de instellingen kan, sturen kan ik kijken of ik misschien nog opties heb?
                Je vraagt Sander om welke instellingen het gaat.

                Beste heer *****,

                Ik denk dat het ergens bij de geluidsinstellingen van de computer zal zijn. (configuratiescherm, hardware en geluiden. Iets in die richting)
                Vervolgens krijgen we een e-mail binnen waarbij gesuggereerd wordt dat we geen zin hebben om een klant te helpen. Dat is absoluut niet het geval, want we zijn toch al op weg in een behoorlijke mailconversatie om je apparaat zodanig te configureren dat hij ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden dan hij oorspronkelijk bedoeld is. En daar verdienen we geen cent op. Strikt gezien moet het apparaat met de software werken en verder niet. Maar we willen niet zomaar iemand met een kluitje in het riet sturen, dus stuurt Sander:

                Beste heer *****,

                Bedankt voor uw e-mail.
                De controller is bedoeld om muziek af te spelen via de bijgeleverde software. De manier waarop u hem wilt gebruiken is niet gebruikelijk en daardoor voor mij niet bekend, officieel kan ik daar ook geen ondersteuning op geven. Om u toch te kunnen helpen vraag ik u om enkele printscreens van de geluidsinstellingen in de computer. Gezien dat per computer (besturingsysteem en taalinstelligen) nog al eens kan verschillen durf ik niet te zeggen waar u op uw computer precies de instellingen vind die ik nodig heb.

                Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
                Hierna hebben wij geen reactie meer vernomen, waardoor wij ook vastlopen en verder geen vervolgacties kunnen uitvoeren. Mijns inziens hebben we toch best wat moeite gedaan om je te helpen om je VMS 4.1 toch aan de praat te krijgen in die andere software. Maar het is niet meer dan logisch dat wij niet van álle laptops en in álle software precies weten waar de instellingen van je audioconfiguratie precies zitten én hoe je dit per softwareprogramma precies instelt.

                Als ik een auto koop bij een officiële dealer en deze wil verbouwen om er mee te gaan rijden op het circuit, zal ik dat toch ook zelf moeten uitzoeken, want de dealer gaat mij daar niet bij helpen. Dan moet ik zelf een gespecialiseerd bedrijf opzoeken die er een rolkooi in last, etc. etc. In dit geval zou dat ook zo zijn, als de controller met de software werkt is dat al voldoende. Alle software waar hij óók mee werkt maar wat niet officiëel ondersteund wordt, is geluk hebben.

                Dat dit als slechte service bestempeld wordt vind ik persoonlijk erg jammer. Ik verneem graag wat er aan onze serviceverlening schort in dit geval zodat we hier verbeteringen in kunnen aanbrengen. Ik weet namelijk niet hoe we dit op een andere manier hadden kunnen aanpakken.

                Comment


                • #9
                  Je hebt daar een reactie over het hoofd gezien, want ik heb wel degelijk de geluidsinstellingen gestuurd, maar omdat het bijna een week duurde voordat ik een reactie terugkreeg (EEN WEEK), heb ik nog een mail gestuurd waarbij ik zeg terecht zeg dat jullie het zelf niet weten of dat jullie geen zin hebben om iemand te helpen. Dat lijkt me zelf van zelfsprekend omdat ik 6 dagen heb zitten wachten op een reactie..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dwdw1998 View Post
                    Slechte service vind ik dat..
                    Je hebt recht op een mening. :)
                    Originally posted by dwdw1998 View Post
                    ... ik zeg terecht dat jullie het zelf niet weten...
                    Misschien leverancier van je computer of Microsoft wel?

                    Suc6 ;)

                    Comment

                    Working...
                    X