Announcement

Collapse
No announcement yet.

SAM Broadcaster (of andere DJ software zoals bijv Virtual DJ) met mengpaneel bedienen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SAM Broadcaster (of andere DJ software zoals bijv Virtual DJ) met mengpaneel bedienen

Beste forumleden,

Ik heb sinds kort de Behringer Xenyx x2442USB aangeschaft hier bij Bax. (Ik ben er overigens erg tevreden mee)
    Ik ben radio DJ op een internetstation en draai met het programma SAM Broadcaster.
    Alles gaat nu via play buttons en die zijn ook te bedienen met bijvoorbeeld F4 op mijn toetsenbord.
    Ik zou dit graag met mijn mengpaneel willen bedienen, is dit mogelijk? Dat ik bijvoorbeeld met de schuifknoppen het geluid kan regelen in SAM Broadcaster? Zodat ik toch nog wat meer met m'n mengpaneel kan dan alleen wat effecten op m'n microfoon en het geluid harder of zachter draaien van m'n koptelefoon.

Alvast bedankt!

Voor zover ik weet werkt SAM Broadcaster niet met MIDI, dus dat gaat erg lastig worden. Ben niet heel bekend met het programma, maar heb je wellicht de mogelijkheid om een externe audiobron in SAM Broadcaster te laten verschijnen? Zo ja, dan zou je eventueel een programma als Traktor naast SAM Broadcaster kunnen draaien, waar je wél MIDI naar toe kunt sturen.

Comment

Zover ik weet werkt de Behringer Xenyx x2442USB ook niet met midi. :)
      Dus dan zal met wat Rick voorstelt nog steeds een midi controller aangeschaft moeten worden.

Comment

Klopt, dat had ik nog even moeten toevoegen. ;)

Comment

Working...
        X