Announcement

Collapse
No announcement yet.

macbook air

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi Jarne,

Aangezien je al een iMac gewend bent en je budget toereikend is zou ik voor de macbook air gaan.
    Deze voldoet ook aan de specificaties welke nodig zijn om de door jou aangegeven software op te draaien.

Succes en sterkte met je keuze.

@Rick, Wellicht een idee om dit waardevol topic klevend te maken?

Comment

Maar ik zou graag nog een cd laden willen in de laptop

Comment

Ah, maar dat stond niet in je eisenlijstje... ;) Zijn er nog andere dingen die je er persé wel of niet op wilt?

Comment

Ja dat was ik vergeten en ik wil misschien ook nog een sd kaart slot

Comment

Wat wil je precies doen met dat CD slot als ik vragen mag? Want je zou natuurlijk ook een externe CD lezer/brander kunnen gebruiken eventueel als je dat alleen thuis nodig hebt bijvoorbeeld.

Comment

Als er iemand een cd heeft en die wil dat ik die afspeel kan ik die er gewoon instoppen

Comment

Hmmm dan hebben we in ons assortiment niet veel dat aan je eisen voldoet vrees ik. Dan zul je toch naar andere shops moeten gaan kijken die hier iets meer in doen. ;) Maar ik denk dat je met alles met een i5 of i7 wel goed zit.

Comment

Originally posted by Jarne View Post
                  Als er iemand een cd heeft en die wil dat ik die afspeel kan ik die er gewoon instoppen
                  Ik heb deze http://www.bax-shop.nl/producten-uit...t-details.html aan Source2 van mijn mixer hangen.
                  Die slikt alles (CD/MP3/SD/USB) en persoonlijk vind ik dat prettiger dan het via de Macbook te doen.
                  Last edited by Theo56; Saturday-23-11-2013, 20:01. Reason: ander type

Comment

ik heb nog een vraag kan je nummers die je in de itunes store koopt ook opslaan op een usb stick of is dat niet mogelijk want heb het al een paar keer geprobeerd maar het lukt niet

Comment

Misschien heb je hier iets aan: http://www.onemorething.nl/community...aar-usb-stick/

Comment

dat lukt me niet

Comment

Originally posted by Rick View Post
                          Hmmm dan hebben we in ons assortiment niet veel dat aan je eisen voldoet vrees ik. Dan zul je toch naar andere shops moeten gaan kijken die hier iets meer in doen. ;) Maar ik denk dat je met alles met een i5 of i7 wel goed zit.
                          Verkopen jullie dan alleen maar MacBooks zonder cd speler? Elke (normale) macbook pro heeft een cd- en een sdkaart slot. Zelf gebruikte ik vrijwel nooit mijn cd slot, momenteel zit er een 256gb ssd in.

Comment

Originally posted by Theo56 View Post

oke het is al gelukt

Comment

moet ik een macbook pro met retina display nemen of zonder

Comment

@ Jarne,

Het kan aan mij liggen maar voor iemand die op het punt staat om 1700 euro neer te lappen voor een laptopje ( wat ik toch wel een behoorlijke smak geld vind ) weet je er wel maar erg weinig van.

Mijn advies zou zijn. Denk eerst eens goed na wat er precies nodig is en wat je zelf fijn vind om te hebben.

Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld als het even kan geen glanzend scherm willen. Dit had ik in het verleden en je werd lichtelijk gestoord door het geflikker van de effect verlichting die erop reflecteerde. Met een mat scherm is dit dan toch weer een stuk minder. Ook wil ik bijvoorbeeld een rs232 poort op me laptop hebben. Zonder heb ik een nieuwe al niet nodig. Daarnaast kan je nog wel een 100 andere dingen kiezen wat je juist wel of niet fijn vind ( of denkt te vinden )

Maar om op je vraag terug te komen. Maakt voor je draaien geen ene moer uit. Ook hier weer is het maar net wat jij gaaf, fijn, mooi of leuk vind

Dus wat ik zou doen, google even. Lees wat mensen ervaren en ervan vinden. Vind je dit ook belangrijk of juist niet en maak een keuze.

Comment

Working...
                                X