Announcement

Collapse
No announcement yet.

ESI uniK 05 of Adam f5 of JBL lsr 305 of Adam arx3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ESI uniK 05 of Adam f5 of JBL lsr 305 of Adam arx3

Welke raden jullie aan of gebruiken jullie?ESI uniK 05 of adm f5 of JBL lsr 305 of Adam arx3

Ik kan niet kiezen tussen een van die boxen

Ik wil graag een box dat helder mooi geluid geeft en die niet te hard hoeft om goed van de muziek te kunnen genieten
    Ik luister veel house en top40 en wil ook met house muziek wat gaan doen
    ik heb al een subwoofer
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Ze komen te staan in een kleine kamer

Als je zelf een van die boxen heb kun je dan omschrijven hoe die klinkt en wat jij ervan vind
    Alvast bedankt

Heb je ze al eens in het echt gehoord? Doen.

Comment

Eens met BT, bovenal gaan luisteren.

Dat gezegd hebbende, sinds een paar weken hebben we een setje LSR305. De F5 stond ook op het lijstje en verschilt qua geluid amper. De JBL leek wat meer helder. Wat ook mee speelde is dat de JBL wat breder afstraalt, waardoor hij ook als 'gewone' speaker goed inzetbaar is. De opstelling hoeft dus niet helemaal perfect te zijn.

Maar inderdaad, zelf gaan luisteren is echt een must.

Comment

Ik woon heel ver van bax shop vandaan en in mijn omgeving is ook geen andere winkel waar ik zou kunnen luisteren

De jbl is tog een goede speaker?

Comment

Het is inderdaad erg jammer dat de shop voor de gemiddelde Nederlander zo'n pokkeneind weg is (hint, hint.. tweede showroom in centraal NL heren Bax, pleeeeeeeease. Grond in Flevoland is goedkooop), maar luisteren is echt een must. Maak er anders een leuk dagje uit van. Met de auto of trein, de shop ligt niet ver van het station.

Comment

Ik heb nooit tijd om daar heen te gaan en dat word wel erg duur om daar heen te gaan
            Idd jammer dat luisteren niet kan.

Lijkt dat jbl een goeie is? Of is ESI ook een aanrader

Comment

Originally posted by bijkerk View Post
              Lijkt dat jbl een goeie is?
              Ja, dat vind ik, maar misschien vind jij ze wel weer bagger. Daarom is zelf luisteren zo belangrijk.

Comment

Working...
              X