Announcement

Collapse
No announcement yet.

Producer apparatuur kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Producer apparatuur kopen

Hallo iedereen,
    Ik ben al een tijdje bezig met het produceren op FL Studio. Nu wil ik graag een keyboard gaan kopen om het wat makkelijker te maken. Is dit een goede om mee te beginnen?: http://www.bax-shop.nl/midi-keyboard...t-details.html
    Groet, Youri

lijkt mij een goeie ja

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
      lijkt mij een goeie ja
      Op basis waarvan? Als je iemand adviseert onderbouw je dat met argumenten. Waarom deze? Wat maakt hem zo speciaal? Waarom geen andere in die klasse?

Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen op het moment dat je er toch redelijk veel gebruik van gaat maken om bepaalde melodielijntjes in te spelen, puur omdat het een erg compact apparaat is. Toetsen zitten dicht op elkaar. Op het moment dat je dat je erg weinig ruimte hebt of veel mobiel wilt gaan produceren is het een leuke optie, maar ik zou persoonlijk kiezen voor een leuke instapper met iets meer toetsen, zoals een M-Audio Keystation 49.

Die heeft grotere toetsen en meer toetsen, zodat je ook wat meer ingewikkelde melodieën kunt spelen zonder met octaven te moeten gaan schuiven. Ook heb je pitch bend en modulatiewielen op de M-Audio, die je op de Akai niet hebt.

Comment

Oke bedankt!

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Op basis waarvan?
          Om mee te beginnen! :) (Beter dan een muis)
          TS komt ook niet met erg veel voorwaarden....
          Kan ook genoeg redenen bedenken waarom niet, maar dat zou arrogant over komen..

Comment

Working...
          X