Announcement

Collapse
No announcement yet.

DVD/CD-Speler aansluiten op PC?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DVD/CD-Speler aansluiten op PC?

Hallo. Ik heb een Dell Dimension 4600 met Windows 7 Ultimate erop, en heb 2 CD spelers die een CD niet goed leest, terwijl een andere CD speler het juist heel goed leest (ProLine MDVD62IP). Kan ik die CD/DVD speler op de computer aansluiten en dan opnemen of beter in de schijf station zetten waar alle CD/DVD Spelers zitten die ingebouwd in de PC zitten.

Ik wacht op jullie antwoord! :-D

Specificaties:
    Dell Dimension 4600
    Windows 7 Ultimate
    ProLine MDVD62IP met USB Aansluiting!
    Media player: Windows Media Player

Je wilt de CD dus rippen? (de muziek naar je computer kopiëren)

Volgens mij kun je dan niet de ProLine gebruiken omdat de USB (denk ik) een input is, je kan muziek dus afspelen vanaf een stick of externe schijf. Maar de USB is geen output dus er komt niks uit, geen bestand geen geluid helemaal niks ;) .

Als je de speler IN je computer gebruikt en daar je CD instopt dan kun je hem gewoon "overnemen" op je computer

Comment

Rippen, ja, ik kon even niet op het woord komen. Kan ik misschien de Phones ingang dan gebruiken?

Comment

Phones is geen ingang, phones is een uitgang. Het is immers de hoofdtelefoonuitgang (want die stuurt een signaal naar je hoofdtelefoon als je die aansluit).

Die kun je dus niet als ingang gebruiken.

Het meest eenvoudige is om gewoon de CD-lezers van je computer te gebruiken, dat is ook het meest eenvoudige en vaak kun je daar de tracks makkelijker af halen.

Comment

Ik bedoel dat ik het wil gebruiken om het op te nemen

Comment

Dat je het wil 'opnemen' is duidelijk Hugo. :)
            Maar wat Rick al zei, een phones aansluiting is een uitgang (geeft signaal) en hiermee kun je dus niet opnemen.
            Voor opnemen heb je een ingang nodig. Maar ook dan (tenzij je een s/pdif ingang hebt en de CD speler een gelijk uitgang) zal het analoog zijn en een boel werk (tijdens afspelen > opnemen).
            Handiger (en gelijk digitaal) is het rippen van de CD in de CD/DVD speler van de laptop. (Met WMP kun je een CD naar bijvoorbeeld wav bestanden rippen)
            Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.

Comment

Working...
            X