Voor mijn thuisstudio-in-wording (voornamelijk gebruikt voor live-voice) ben ik aan het nadenken hoe ik meerdere microfoons en playback apparatuur de computer in krijg.
Ik twijfel tussen een MOTU Track 16 audio interface of Mackie Onyx 1220i. De functionaliteit die ik zoek:
- zo ruisvrij mogelijk voice kunnen doen
- zo weinig mogelijk latency
- een paar kanalen kunnen mixen
- de mix als audio-ingang kunnen selecteren in Mac OS X
- een workaround hebben richting ISDN codec: ook daar moet het gemixte kanaal naar toe
- (ook) via software de mix kunnen maken
Het pluspunt van de MOTU lijkt me de computerkant van het verhaal, maar mixen is weer lastig met maar een paar inputs.
Het pluspunt van de Mackie is het mixen natuurlijk, maar ik vraag me af of het interface gedeelte zo goed is als bij de MOTU.
Ben benieuwd naar jullie ideeen hier over.
Ik twijfel tussen een MOTU Track 16 audio interface of Mackie Onyx 1220i. De functionaliteit die ik zoek:
- zo ruisvrij mogelijk voice kunnen doen
- zo weinig mogelijk latency
- een paar kanalen kunnen mixen
- de mix als audio-ingang kunnen selecteren in Mac OS X
- een workaround hebben richting ISDN codec: ook daar moet het gemixte kanaal naar toe
- (ook) via software de mix kunnen maken
Het pluspunt van de MOTU lijkt me de computerkant van het verhaal, maar mixen is weer lastig met maar een paar inputs.
Het pluspunt van de Mackie is het mixen natuurlijk, maar ik vraag me af of het interface gedeelte zo goed is als bij de MOTU.
Ben benieuwd naar jullie ideeen hier over.
Comment