Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik nog meer met mijn huidige setup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Okee sorry

Comment

Met deze set kun je een mooi feestje bouwen:

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Comment

Ik ben in het bezit van deze set en dat werkt ook perfect. Veel beter dan behringer/skytec! (helaas op de harde manier geleerd)
        Diepe bassen voor een 12" woofer, superstrak mid en helder hoog, ookal zal je misschien het hoog soms wat moeten terugdraaien omdat het soms een beetje overheerst.
        Echt een perfect setje voor een kleine/bedinnende drive-in!

Comment

Originally posted by larsholm View Post
          http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html

Ik ben in het bezit van deze set en dat werkt ook perfect. Veel beter dan behringer/skytec! (helaas op de harde manier geleerd)
          Diepe bassen voor een 12" woofer, superstrak mid en helder hoog, ookal zal je misschien het hoog soms wat moeten terugdraaien omdat het soms een beetje overheerst.
          Echt een perfect setje voor een kleine/bedinnende drive-in!
          is deze ook goed http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html

of deze http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
            Ja. Maar weinig uitbreidingsmogelijkheden.

Als je de bovenstaande posts goed had doorgenomen en op alle links geklikt had (wel zo netjes als iemand antwoordt op je vraag), had je ook gezien dat iemand anders je deze set al aangeraden heeft. Dat bedoelen we dus met een beetje eigen inspanning. Laat zien dat je iets met de berichten doet die we allemaal plaatsen.

Comment

Toevallig heb ik een paar maanden geleden in Goes deze Clubmate beluisterd naast de Alto en vond de Alto beter.

Je bent met de Alto TrueSonic serie misschien ietsje duurder uit dan met de absolute budgetmerken, maar het verschil is kwaliteit was het ons dubbel en dwars waard. Bij het goedkoopste van het goedkoopste krijg je spijt en dat is gezien je budget (500-1500 toch?) niet nodig.

Comment

Ook ik heb wel eens en aanvaring gehad met de clubmate, en die tipt toch de alto set niet.

De set die jij aangeeft (10" top en 12" sub) is echt een topset voor het geld. Ik heb echt spijt dat ik dat op de harde manier moest ervaren. Ik had eerst een budget set (van rond de 400 euro), maar die voldeed kwa klank en geluidsdruk gewoon niet. Deze set daarentegen wel. De bassen zijn dieper (dan een 15" budget dingetje!), strakker, de klank van de toppen zijn ook erg veel beter. Zeker het geld waard. Mocht 1 sub niet genoeg zijn (betwijfel ik voor op kleine feestjes) kan er altijd nog een tweede komen.

Wil je het nog een tikkie harder hebben met diepere bassen? Kan je altijd nog kijken naar de 12"/15" set. volgens mij kan 76-er je daar meer over vertellen.
                Mocht je vragen hebben over de set met 12" subwoofer hoor ik het graag!

Comment

Klopt

Comment

Okee kan mijn hercules dj control instinct allebij deze setjes aan, want ik heb nog nooit met zulke actieve boxen gedraaid?

Comment

Ja dat kan.
                      Je mag er van uit gaan dat op vrijwel elke PA set een XLR ingang zit. Op jouw hercules control instinct zitten RCA (tulp) uitgangen. Je zal dus met een verloopje moeten werken van RCA naar de passende stekker. Het enige vervelende is is dat je met ongeballanceerde signalen werkt die gevoeliger voor storingen zijn. Dit is te verhelpen met een DI doosje. Meestal vallen deze storingen wel mee als je rond de 5 meter kabel gebruikt, maar je kan altijd beter het zekere voor het onzekere nemen en niet op DI doosje besparen.

Zo'n DI doosje zet je ongeballanceerde signaal om in geballanceerd, zodat je geen/minder last zal hebben van storingen. Je gaat dan de volgende spullen nodig hebben om de set aan te sluiten (ik neem als voorbeeld de ALTO pro set met 12" sub, maar dit geld voor vrijwel elke set met subwoofer):

Een verloopkabel van RCA naar ingang DI box (in dit geval Jack)
                      Een DI box
                      Twee XLR kabels van je DI naar je sub
                      Twee XLR kabels van je sub naar je toppen

Dan sluit je het als volgt aan:

Hercules controller --> DI box --> Sub --> Toppen

Comment

deze dan lijkt me prima http://www.bax-shop.nl/actieve-fullr...t-details.html
                        Last edited by Djhans1977; Friday-10-01-2014, 13:40.

Comment

Waarom persé de W-versie? Je betaalt dan wel extra voor de Bluetooth functie, dus bedenk goed of je wil bijbetalen voor die snufjes. De normale TS112A is een stukje goedkoper.

Voor normale mobiele DJ setups ga je die Bluetooth functie weinig gebruiken. Als je ook van plan bent om er in de zomer eentje in de tuin te zetten en je iPad of smartphone op tafel te leggen voor wat muziek kun je het overwegen. ;)

Comment

Okee dan weet ik dat bedankt

Comment

Nog een maatje groter zijn die ook goed voor feestjes tot 75 man?

Comment

Wij hebben deze set:

Een zware Alto Pro PA-set, nu als scherpe aanbieding bij Bax. Twee actieve TS-115A-speakers en een eveneens actieve TSSUB18-subwoofer bieden een overdaad aan geluidsvermogen. Inclusief speakerstands.

Kan met gemak meer dan 75 m/v aan, met let wel: zo'n setje is wel zodanig groot dat je die niet zomaar even in je slaapkamer neerzet. Vooral zo'n subwoofer is écht groot. (Al kan ie ook mooi als bijzettafel dienen) :cool:

Comment

Working...
                                X