Ik durf zelfs te zeggen dat je met de 12" set sowieso 50, en waarschijnlijk wel 75 man in een niet te grote ruimte aan kan. Die set past namelijk wel makkelijk in een slaapkamer (vraag maar aan mn buren :D).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat kan ik nog meer met mijn huidige setup
Collapse
X
-
eigenlijk alleen maar djen, op die feestjes waar ik het net over had, mijn huidige pc hou ik thuis, tenminste voorlopig, en nee ik heb nog geen laptop, moet ik perse een mac book air, dat hoeft van mij echt niet, die zijn onwijs duur, een gewone i core 3 vindt ik ook best?
budget €200, tot 500€
hier een paar voorbeelden
Last edited by Djhans1977; Sunday-12-01-2014, 23:18.
Comment
-
Als het van jou niet hoeft hoeft het van mij ook niet hoor ;)
Nee maar even serieus. Mac is mooi, en werkt (bijna altijd) als een trein, maar is voor een normaal mens/tiener niet te betalen.
Met een beetje fatsoenlijke laptop kan je al leuk draaien, en voor 500 euro heb je een prima laptopje. Kijk bijvoorbeeld eens naar de volgende:
Zomaar even een paar voorbeelden van leuke laptopjes uit die prijsklasse. Mijn tip voor een laptop kopen; ga een keer langs de mediamarkt/mycom/lokale laptopboer, whatever, en ga er een paar uitproberen. Of ze lekker typen, of je het beeld mooi vind, etcetc. Dan weet je zeker dat je iets hebt waar je zelf lekker mee kan werken.
Comment
-
Vrij simpel.
Je pakt je software waar je mee wil gaan werken.
Hier staat in wat de MINIMALE systeem eisen aan je systeem zijn om het erop te laten werken.
Als je hier aan voldoet werkt het al. Misschien niet helemaal ideaal maar het werkt wel.
Kan je dus wat meer geld missen en dus je systeem eissen wat omhoog krikken dan gaat het steeds sneller / beter en soepeler.
Enne i3 is niet het enigste wat in je pc / laptop zit.
Bijvoorbeeld we kopen een hp probook 455 zit je zo rond de 500 euries en zal meer dan prima werken.
Comment
Comment