Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik nog meer met mijn huidige setup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ronennieshow View Post
    Vrij simpel.

Je pakt je software waar je mee wil gaan werken.
    Hier staat in wat de MINIMALE systeem eisen aan je systeem zijn om het erop te laten werken.

Als je hier aan voldoet werkt het al. Misschien niet helemaal ideaal maar het werkt wel.
    Kan je dus wat meer geld missen en dus je systeem eissen wat omhoog krikken dan gaat het steeds sneller / beter en soepeler.
    Enne i3 is niet het enigste wat in je pc / laptop zit.
    Precies dat.

Er zit vast wel ergens een wat grotere computerwinkel bij je in de buurt, ga eens kijken er ervaar zelf welke volgens jou goed is.

Comment

komt goed

Comment

Tja.. Ze zullen allemaal virtual dj draaien.
        Zelf zou ik de derde afraden vanwege het kleine scherm. Vind ik zelf altijd erg onhandig tijdens het opzoeken van nummers..

Comment

Is een ssd harddisk erg belangrijk, een relatief klein of heel groot scherm?

record, sounds, share, sound, audio, tracks, music, soundcloud

like, bericht, en volg me daar?
          Last edited by Djhans1977; Wednesday-15-01-2014, 07:13.

Comment

Volgens mij wil je helemaal niet geholpen worden.

Je doet naar mijn mening niet echt iets met de posts. We zijn nu een 50 berichten verder en ik merk er gewoon niet echt iets van dat je er wat mee doet.

En nee ik like het al zeer zeker niet. Ik ga niet iets wat ik helemaal nergens op vind slaan en vreselijk slecht vind een like geven. Volgen? Misschien over 25 jaar als er wat meer vorderingen zijn en je misschien wel iets gaat doen met de adviezen die je zelf vraagt.

Het maakt volgens mij namelijk gewoon helemaal niets uit waar jij iets vraagt. Het is toch elke keer weer keer op keer alsof het je helemaal niets interesseert en je alleen maar wil horen hoe fantatstische en goed je wel niet bent. Hoe geweldige spullen je al wel niet hebt.

Als je namelijk een HEEEEEEEEEEEL klein beetje zelf je best had gedaan dan wist je dat een ssd voor te draaien eigenlijk niets uit maakt maar wel kan. Nadeel eraan is dat ze duur zijn en minder groot. Maar goed dat had je al lang zelf kunnen achterkomen. Groot scherm / klein scherm? Het is maar wat jij wil. Wat er ookal gezegd is maar volgens mij lees je toch helemaal niets.
            Originally posted by larsholm View Post
            Zelf zou ik de derde afraden vanwege het kleine scherm. Vind ik zelf altijd erg onhandig tijdens het opzoeken van nummers..
            Maar goed ook deze post van mij zal voor jou wel weer complete verspilling van tijd en energie zijn aangezien je volgens mij toch weer helemaal nergens van aan trekt en lekker doet wat je zelf wil. Niets mis mee maar vraag dan ook niet om hulp. Het is hier niet de bedoeling een beetje interresant te doen en het forum vol te blaffen met reacties op niet gelezen berichten of een soort van discussie die jij als enigste met je zelf kan voeren op een forum. Zo is 3/4 van je berichten een reactie op je eigen bericht. Wonderbaarlijk.

Denk alsjeblieft eens na. Steeds minder mensen reageren nog op je posts en geven je nog advies. Waar wil je heen dat er niemand meer reageert?
            1 geluk heb je. Ik reageer er in ieder geval niet meer op. Ik weet nu dat het namelijk totaal niets uit haalt en eigenlijk zelfs al weer zonde van dit bericht is.

Comment

Slaat nergens op zeg ik vraag nix meer aan jouw.

Comment

Hans, hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Lees eerst goed je antwoorden door die je gekregen hebt. Je stelt een vraag die ik een post geleden beantwoord heb!

Nu zal ik het nog 1 keer zeggen; ga gewoon even naar de mediamarkt of gelijksoortige winkel, en kies een mooie laptop uit. Print zo nodig het lijstje met minimun systeemeisen uit en probeer een paar laptops uit. Daar zal je later baat bij hebben als hij een keer kapotgaat! Als je zoiets online koopt gaat de afhandeling van reparaties via mail altijd stroever dan in de winkel.

Mocht je dan echt online willen kopen kan je (volgens mij) het best een middelgroot scherm nemen, dan is alles goed zichtbaar op het scherm en verstop je je niet helemaal achter je laptop. Een SSD is leuk, maar duur en niet direct nodig. Het hebben van een SSD zal vooral impact hebben op de opstarttijd van je computer en je programma's. Maar aangezien je waarschijnlijk al je muziek op een externe HDD hebt staan maakt dit waarschijnlijk niet tot weing uit.

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                  Slaat nergens op
                  Jouw mening

Slaat nergens op zeg ik vraag nix meer aan jouw.
                  Ten eerste,
                  je zins opbouw,

Ten tweede,
                  Het is NIKS en niet NIX,

Ten derde,
                  Het is JOU en niet JOUW,

Ik dacht dat dit forum ernaar streefde om zoveel mogelijk in ABN te communiceren?

Ten vierde,
                  Ben ik het wel een klein beetje met Ronennieshow eens...

Comment

kijk larsholm doet het goed

Comment

Ik doe niks goed, ik ben gewoon mijn geduld nog lang niet verloren.

Maar haal wel even een les uit wat ronny getypt heeft. Probeer in zoverre dat wil de tips er tussen uit te halen, want die zijn er echt wel. Ronny heeft soms een directe manier van aanspreken die niet iedereen evengoed kan hebben. Maar er staan goede tips tussen!

Ik snap dat je graag zeker wil zijn van je aankopen, omdat het over veel geld gaat. Maar als wij je proberen te helpen moet het wel van twee kanten komen. Ik zie progressie in de manier van reageren in dit topic, en ik zie ook dat je wel degelijk iets methet commentaar doet. Maar met een klein beetje meer inspanning van jezelf hoef je een stuk minderte vragen, en dus ook minder lang te wachten op antwoord.

Probeer voor je een vraag plaatst eerst eens te zoeken op google naar je antwoord, kan je het dan niet vinden zijn er hier genoeg mensen bereid je een antwoord te geven.

Dit is absoluut niet als aanval bedoeld, maar ik probeer duidelijk te maken dat ronny een puntje heeft.
                      Desalniettemin lees ik ook genoeg dingen waar ik het niet mee eens ben en waar te snel over geoordeeld word.

Doe er wat mee, of niet, dat moet je zelf weten.
                      Heb in ieder geval plezier in wat je doet en als je zelf niet uit een.probleem komt met google kan je altijd je vraag/opmerking hier plaatsen.

Owja en hoimijnnaamis,
                      Als je niks nuttigs toe te voegen hebt hou dan je commentaar alsjeblieft voor je. Hier bereik je niks mee. Het enige resultaat wat je daarmee bereikt is dat je even lekker met een lange stok door het vuurtje pookt...
                      Last edited by larsholm; Thursday-16-01-2014, 01:04.

Comment

So die zit

Comment

So die zit
                          We hopen het Djhans1977 En anders lees reactie van Larsholm (en met name alles boven het Owja...) nog een keer.
                          Ik was na pagina 2 namelijk al afgehaakt...
                          Last edited by BT-Studio; Friday-17-01-2014, 00:51.

Comment

kijk larsholm doet het goed
                            Wat doet hij goed? Reageren zoals jij het wilt?

Originally posted by larsholm View Post
                            Owja en hoimijnnaamis,
                            Als je niks nuttigs toe te voegen hebt hou dan je commentaar alsjeblieft voor je. Hier bereik je niks mee. Het enige resultaat wat je daarmee bereikt is dat je even lekker met een lange stok door het vuurtje pookt...
                            Dit is zeker niet mijn bedoeling, alleen begrijp ik het inmiddels niet meer, hier is het forum in iedergeval niet voor bedoeld...

So die zit
                            Wat zit?

Comment

Oh zomaar

Comment

Working...
                              X