Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik nog meer met mijn huidige setup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Djhans1977 View Post
    kijk larsholm doet het goed
    Maar is het geen idee dat je het zelf uiteindelijk ook goed gaat doen?

Zoals ik al eerder (en ook in andere topics) heb aangegeven wordt je manier van vragen en reageren op bepaalde momenten niet zo gewaardeerd. Op het moment dat andere forumleden hun best doen om jou te willen helpen (en dat doen ze geheel vrijwillig) is het wel zo fijn om te zien dat ze daar een stukje waardering voor krijgen en niet zomaar een kortaf antwoord waaruit blijkt dat je niet veel met het aangegeven advies doet.

Neem bijvoorbeeld het laptop-advies. Daar is best veel over te vinden en we hebben je ook al een eindje op weg geholpen om de juiste keuze voor jouw doeleinden te maken. We hebben aangegeven dat je de minimum systeemeisen moet volgen en daar een stukje boven te zitten.

Dan kom je vervolgens met een lijstje laptops met de vraag 'zijn deze goed?'. Uhm, die vraag had je in principe zelf al kunnen beantwoorden. Want als je de minimum systeemeisen naast de laptopspecificaties legt, kun je zelf de vraag beantwoorden.

Mocht je dan nog twijfelen, vermeld dan ook duidelijk waarom je twijfelt. Werkgeheugen? De ideale schermgrootte? Opslagcapaciteit? Vertel ons meer in plaats van een enkel zinnetje en laat zien dat je zelf moeite wil doen om je eigen vraag te beantwoorden. Dat is voor je eigen kennisvergaring ook goed.

Ik hoop toch dat je naast het advies van 3 á 4 andere forumleden ook iets gaat doen met bovenstaand advies. Zie het als eye-opener.

Comment

Okee en bedankt

Comment

Nog even sparen naar schating 4 maanden, en ik heb mijn laptop, wat zal ik erop zetten allen dj software, of ook een beetje sociale media, zoals facebook, twitter, enzovoort,??

Comment

Zucht...

Je vraagt om te vragen. Niet omdat je echt iets wil weten maar uit pure verveling of een vorm van aandacht ofzo. Je vindt posten blijkbaar erg leuk? Wat maakt het nou weer uit wat je op je Laptop zet? Ik denk dat je zelf gewoon totaal niet weet wat jij wil en dat je van iemand moet horen: Het moet zo en zo en zo en niets anders.

Je wordt geen betere DJ als je ook social media op je Laptop zet en andersom.

Ik zou echt ALLEEN DJ-software erop zetten. Al het andere er direct afgooien en totaal niets anders installeren

Comment

Okee dat is duidelijke taal

Comment

Even het volgende wat is verstandiger boxen huren of zelf kopen, ik zie namenlijk op internet dat huren van boxen onder de 100 euries, en als ik een actief setje wil gaan kopen, is in dit topic al ook ver gepraat, zit je zo aan de 500 tot 1000 euro, wat denken jullie?

Comment

Dat ligt er helemaal aan hoe vaak je het wilt gaan gebruiken. Draai jij 6x op een jaar en betaal je 100 euro om een set te huren, dan zou je kunnen overwegen om een set te kopen en die zo binnen 2 jaar terug te verdienen.

Comment

verhuren jullie ook

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                    verhuren jullie ook
                    Als je eventjes op Google had gekeken, of gewoon op de Bax site zelf, staat daar duidelijk van niet.

Comment

Okee

Comment

Hai Djhans1977,
                        Ik weet niet hoe oud je bent, hoe goed je bent enzovoort, maar ik zou maar eens klein beginnen.
                        Je hebt heel wat voor een beginnende producer, maar dj'en is een heel ander vak, verwissel di niet met elkaar!
                        Inderdaad is het beter je laptop dan ook alleen maar voor het dj'en te gebruiken, en ik adviseer je ook klein met de speakers te beginnen.
                        Ja, skytec etc staat niet heel goed bekend, maar "it does the job" zoals ze dat zeggen.
                        Als jij voor elke avond waar je draait speakers moet huren gaat er per avond al weer 100 eurie van je loon af.
                        En stel dat je in de toekomst een rookmachine koopt etc gaat dat geld er ook af, eventuele accesoires ook...
                        En ik weet niet hoeveel jij betaald krijgt, maar ga er maar van uit dat 120 euro voor een dj zonder erg veel ervaring al best duur is... zeker in deze tijden.
                        Ik snap dat het allemaal erg duur is enzo, maar in het begin ga je er nou eenmaal geld aan verliezen, so be it.
                        Ik hoop dat je er wat aan hebt, en het blijft natuurlijk je eigen keus maar goed.

Groetjes Rik

Comment

Bedankt voor je info boxen kopen dus, zeg jij?

Comment

Ja als ik jou was wel...
                            Je kan natuurlijk klein beginnen he!
                            kijk bijvoorbeeld eens naar deze:
                            De ultieme luidsprekerset voor de meest uiteenlopende toepassingen. De Devine Artis 15A speakers hebben al een eigen versterker en zijn te gebruiken als PA-systeem of vloermonitor. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Bij deze set heb je door de 15 inch woofer niet per se een subwoofer nodig namelijk,
                            wel zo makkelijk als beginnende dj...
                            Ik heb wel geen ervaring met deze set, dus veel over hoe hij is kan ik je niet zeggen.
                            Ik zeg alleen dat deze best goede specficaties heeft voor de prijs.
                            Ook de reviews zijn best goed ;)
                            Maar natuurlijk krijg je hier geen topkwaliteit voor.
                            Het ligt helemaal aan je budget wat je krijgt!
                            (ow en ga zeker niet altijd op het duurste af, want sommige dure dingen zijn
                            alleen maar duur omdat ze merk zijn)

Veel succes! :D
                            Dit is natuurlijk niet de beste set die je ooit gehoord hebt, en ook niet de hardste

Comment

Bedankt

Comment

geen probleem ;) als er nog eens wat is vraag je het maar eh!

Groetjes :)

Comment

Working...
                                X